zwanger willen worden met OVERGEWICHT

hoi hoi, ik heb ook overgewicht!! toen ik de eerste keer zwanger raakte was het meteen de eerst keer raak, en toen woog ik 142kilo helaas is dit triest afgelopen met een zwangersschapafbreking met de 26 weken, maar dit kwam niet door mijn gewicht, !!
en toen was ik direct na de bevalling weer de tweede maand zwanger?? dus.....
en nu ben ik 37 kilo afgevallen en nu ben ik al ruim 2 jaar bezig?????? dus ik wil maar even laten weten dat overgewicht niet hoeft te betekenen dat je niet of moeilijk zwanger kunt raken!! ik woog op het laatst   160 kilo voor de operatie en nu ben ik dus redelijk wat lichter als toen ik zwanger raakte dus dat wil allemaal niks zeggen,
ik wens iedereen heel veel succes,
xxx wendy

ook ik 100+ MAAR   ZOALS VELEN ZEGGEN VOEL ME GOED ZOU WEL WEL MINDER WILLEN NATUURLIJK WIE NIET

Hoi meiden,

Ook ik heb overgewicht ± 20 kilo. Ik ben de vorige keer in de 3de ronde zwanger geraakt en was in de zwangerschap ± 14 kilo aangekomen. Helaas zijn niet alle kilo's er af. Maar ja, het gaat erom dat je goed in je vel zit en natuurlijk is het ook niet goed om veel te snacken en te snoepen. Ik geloof ook wel dat als je overgewicht hebt en gezond eet dat het dan niet zoveel uitmaakt. En ach, er zijn zoveel doktoren die  al gauw zeggen dat je te dik bent, ook al kom je bijv. voor iets anders. En niemand is hetzelfde! Gelukkig maar!

Liefs, Jolanda

hoi hoi

ook ik heb een overgewicht ben de afgelopen 12 weken 17.5 kilo afgevallen en nog ben ik te zwaar.
sinds vorige week hebben mijn vriend en ik ook besloten om er voor te gaan..
heel erg spannend allemaal
moet nu eerst nog ongestelt worden maar het blijft maar weg..afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan maar die was negatief..helaas
nu maar afwachten tot dat ik ongestelt wordt,ik heb wel de klachten maar er komt maar niks..
ik denk ook steeds wat als ik te zwaar ben?
maar ik sport eet gezond dus het is allen maar afwachten
hopelijk tel ik snel aan..

Hallo,

Ook ik heb overgewicht. Ik ben 1.70 en ben nu 82 kilo, maar ik ben net 9 kilo afgevallen. Ze zeggen dat het niet goed is om te lijnen als je zwanger wilt worden, dat klopt maar ik voel me nu een stuk fitter. En als ik weet dat ik zwanger ben stop ik gelijk. Wij zitten nu in ronde 8 voor ons eerste wondertje en straks duurt het nog een aantal maanden (ik hoop het niet) Maar goed ik rook niet en drink niet dus dat valt allemaal wel mee.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan