[quote quote=10605677]Hee, wat vervelend voor je. Als je graag zwanger wil worden is elke maand te veel. November is dan misschien nog wel kort, maar begrijp je verdriet heel goed. Ik ben sinds het stoppen met de pil ook meteen regelmatig geworden, helaas is dit al dik anderhalf jaar geleden en nog niet zwanger. Wij zijn ook naar de arts geweest en er is niets mis. Ik vind je moet het loslaten en dan komt het echt de grootste bullshit die er is. In die 2 jaar heb ik echt elke maand anders erin gestaan, losgelaten of wat meer mee bezig geweest en ben nog niet zwanger. Dat het dus ineens zou lukken als je het loslaat slaat nergens op. Natuurlijk moet het je niet te veel stress op leveren, maar over nadenken en dromen heeft nergens invloed op. Wij zitten ondertussen in een traject en de artsen zijn echt verbaast dat het ons zelf niet gelukt is. Hopelijk wel snel met een beetje hulp, maar in zo’n traject kan je het helemaal niet loslaten. Ik hoop heel erg voor je dat je nooit zover komt en dat je snel een positieve test mag hebben. Maar zoek vooral naar wat jij fijn vind, of dat nu met Ovulatietesten is of zonder. Er af en toe aan denken of proberen het juist niet te doen. Ik duim voor je!![/quote]
Ik zeg niet dat je meteen zwanger word als je het loslaat maar bedoel dat het niet sneller opgaat als je dag en nacht er mee bezig bent en het zo geforceerd maakt. Vind het spijtig voor je dat het niet lukt bij jullie.
Ik zeg niet dat je meteen zwanger word als je het loslaat maar bedoel dat het niet sneller opgaat als je dag en nacht er mee bezig bent en het zo geforceerd maakt. Vind het spijtig voor je dat het niet lukt bij jullie.