Zwanger worden met overgewicht, wie meer?

Spannend @Kiot, hopelijk is het snel raak bij jullie! 
Ik wil aan de ene kant heel graag eens naar de huisarts voor vragen, maar ben bang dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd omdat we nog maar zo kort bezig zijn. 
Ik denk dat ik gewoon lekker geduld moet hebben, hoe moeilijk dat soms ook is.

@liekez hier ook.. maakte me zorgen dat ik misschien geen eisprong zou hebben en en en... heb een ovu test gedaan en de eerste keer een dikke ?. Dat deed dan wel weer goed haha ?

Oeh wat spannend! Ik maak indd ook gebruik van ovutesten! 
Eind deze week m'n NOD, spannend weekje ook dus!

Ik ben op mijn 24e binnen 6 maanden en op mijn 28e binnen 1 maand zwanger geworden met fors overgewicht.
Net voordat ik zwanger werd van de 2e heb ik een maagband laten plaatsen. 
Nu heb ik een normaal gewicht en na meerdere operaties een normaal lichaam en ben nu zwanger van de derde.
Ik heb destijds helemaal nergens last van gehad maar er werd door 1 arts wel negatief gereageerd. Die vond het bizar dat ik met zo’n gewicht niet eerder onder streng medisch toezicht was geplaatst.
En ik had het idee dat ze niet zo goed konden inschatten hoeveel vruchtwater er was, hoe groot de baby was e.d. want daar zijn wel fouten bij gemaakt, zowel voor als tijdens de bevalling. Maar al met al 2 gezonde dochters. En de huidige techniek zal ook wel weer beter zijn. Komt vast goed met jullie! Sterkte en succes!! 

Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Fijn dat bij jou verder alles goed ging/gaat! 
Ik heb aankomende zondag mijn NOD, al wel een paar klachten maar kan zomaar zijn dat dat tussen mijn oren zit... We wachten af! 

Hier ook overgewicht, bmi van 29. We zitten nu in de 1e ronde. Dus we zien het wel. 

Hallo allemaal!
wij zijn inmiddels een half jaartje bezig. Onlangs naar de dokter geweest voor een doorverwijzing naar de gyn, en gelukkig ook gehad! Dit omdat ik plotseling steeds langere cyclussen krijg en zelf eigenlijk aan PCOS denk maar dit hoeft natuurlijk niet. Ben alleen bang wat er in het ziekenhuis gezegd word, dat ik niet serieus genomen word en naar huis sturen met; val eerst maar af. Mijn BMI is 27 dus net iets boven de “normale” grens. Heb ook nog niet een keer een positieve ovu test in handen gehad dus maak me best zorgen.. daarbij duurt mijn cyclus nu al 43dagen. altijd iets zwaarder geweest maar nooit problemen gehad met de cyclus. Even afwachten dus.. sorry voor het lange verhaal haha
succes allemaal!

Terug
Bovenaan