quote: mijnnaam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 17:43:59&apos

);
he he,
nou eigenlijk zijn we er vorig jaar al over na gaan denken. We zijn nu 6 jaar samen.
We wilden nog even wachten want er moest nog heel veel gedaan worden aan ons huis. Dit is nu (bijna) klaar. op een paar kleine dingen na.
We spraken af dat ik in december zou stoppen met de pil.
Een maand geleden waren al mijn strippen op en moest dus nieuwe halen. We zaten samen op de bank en zeiden tegen elkaar, Waarom wachten tot december wat een onzin!! we gaan er gewoon voor.
We zijn heel blij. ik heb het wel gezegt tegen mijn moeder en ze is heel blij voor ons.
Waar ik wel bang voor ben is voor de reacties wat betreft mn leeftijd... Ik trek me er niets van aan, maar toch. Het is leuker als iedereen oprecht blij is en niet zegt van goh weet je het wel zeker je bent nog zo jong..
snap je wat ik bedoel? het lijkt me leuk als we elkaar op de hoogte houden!!
liefs M
Beste M.
Ik snap prima wat je bedoeld.
Mensen zeggen wel vaak tegen me, jij bent echt een moeder figuur.
Maar om dan eerlijk toe te geven dat ik probeer moeder te worden, op mijn jonge leeftijd. Vaak is dat schokking news. Al snap ik niet waarom. Al je een goede relatie hebt. Zeker bent van je zaak. Dat je weet wat de nadelen en voordelen zijn.
En alle andere bijkomstigeheden. En weet wat opvoedden betekend.
Denk ik dat iedereen met een goed hart. En een goed verstand. En zelf de keuze maakt. Jong of oud! Een goede start zou zijn voor een gezin.
En vaak denken mensen je bent te jong, en hangen ze daar ervaring aan.
Ik heb al zoveeeeeel meegemaakt. Jij niet.
Nou sorry maar ik denk dat niemand goed voorbereid is op wat gaat komen als je voor het eerst zwanger wilt worden.
Elke moeder, elke vader, en elk kind is anders. Dus ervaring is echt niet altijd relevant.
Ik moet wel eerlijk toegeven. Dat deze bovenstaande zinnen nog niet aan mijn schoonouders zijn voorgelegd.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vind dat mijn vriend het ze zelf moet zeggen, en hij is doodsbang voor hun reactie.
Het zijn namelijk mensen van. Naar school gaan en geld verdienen. Dat is belangrijk. Onthoud goed, als je aan kinderen begint is je leven "voorbij".
Ik vind HET begint pas.
Mijn eigen ouders en zus en vrienden en neefje(mijn beste vriend) zijn allemaal op de hoogte. Nu hun nog.....
Groetjes