Zwanger worden na de pil. Hoe zit dat? Hoe lang duurt het?

quote: mijnnaam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2005 08:36:44'));

he the lovely ,

Ik ken ook het probleem wat betreft   het roken. Zelf ben ik een stevige roker ( geweest) en ook mn vriend rookt. Zelf rook ik een pakje of meer per dag. Nu ben ik dit heftig aan het afbouwen. Rook op dit moment ongeveer 10 sigaretten op en dag en voor mij is dit echt weinig, maar ik weet nog te veel. Elke dag ben ik er mee bezig en wil er zo mee stoppen. Ik weet echt 100% zeker dat ik radicaal stop als er 2 streepjes op de test verschijnen. Nu al voel ik me bij elke peuk schuldig! en terecht!!

mn vriend stopt in 1 keer, hij rookt niet veel. 5 sigaretten op een dag.
Wat het voor mij wel moeilijk maakt is dat iedereen om mij heen rookt. Maar als ik het moeilijk heb dan bedenk ik me dat ik iets heeel moois op de wereld kan zetten als ik niet rook.

Op je vraag van de rokende zwangere vrouwen: Nou mijn moeder heeft stevig door gerookt tijdens haar zwangerschappen ( heel stom) maar kijk wat zij op de wereld heeft gezet  Ik hoor heel veel "oudere" vrouwen die gewoon door bleven roken, maar denk dat het vroeger gewoon zo ging. Nu weten we echt heel goed dat het ontzettend slecht voor jou en je baby is.    
Waar ik me dan ook ontzettend boos om kan maken is dat mens dat in big brother zit!! Een rokende zwangere vrouw op tv!
Misschien vinden jullie het wat overdreven, maar ik vind het echt niet kunnen hoor.

maar ja, ieder leeft zijn eigen leven!

Dank je wel voor je berichtje.
Ik hoop dat ook jij snel met het roken kunt stoppen.
En wat geweldig lief dat je vriend dan ook wil stoppen.
Ik weet zeker dat ik dat mijn vriend niet hoef te vragen.
En bij mij is het inderdaad ook zo dat iedereen rookt. Behalve mijn moeder en zus.
Dus moeilijk als je bij vrienden of schoonfammilie zit.
Maar ik probeer het nu nog niet al te erg laten opvallen dat ik stop.
Aangezien nog niet iedereen weet dat ik zwanger wil worden.
Ja en vaak als iemand zo ineens stopt, vragen ze altijd naar de reden!
Ik wens jullie beide heel veel succes met zwanger worden en met stoppen met roken. Houd vol he.

liefs m

Terug
Bovenaan