zwanger worden na implanon, iemand ervaring??

Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum heb al eens een beetje meegelezen maar nu heb ik zelf een vraag.

ik heb op 10-5-2015 mijn implanon ( een staafje in de bovenarm ) eruit laten halen. we gaan het proberen!
we zijn allee twee heel enthousiast en hopen natuurlijk dat het allemaal snel gaat.

de dokters hebben tegen mij gezegd dat je na de implanon binnen een maand weer vruchtbaar bent.
maar dan moet je natuurlijk eerst ongesteld worden...
dat is het probleem waar ik tegenaan loop..  ik heb 2,5 jaar de implanon gehad en ben in die tijd niet ongesteld geweest. Maar sinds dat de implanon eruit is ook nog niet!
het is dus nu al 4 maanden zonder dat ik ongesteld ben geworden nadat ik de implanon heb laten verwijderen. ik heb al meerdere testen gedaan maar helaas steeds negatief. ik weet dat het nog niet zo heel lang is dat we het proberen maar het frustreert natuurlijk wel.

heeft iemand hier ervaring mee ?
hoelang heeft het bij jullie geduurd?
 
Lieve Dexa,

Jeetje idd erg frustrerend! Ik laat zelf in december mn implanon eruit en hopen dat er dan snel een goeie cyclus is.

Ik heb wel mijn menstruatie eens opgewekt met de pil.. een maand de pil slikken en dan stoppen. (Dit was omdat ik constant aan het vloeien was) volgens de dokter kon dit ook geen kwaad.

Veel succes!
 
Ik heb nu 23 dagen geleden mijn implanon eruit laten halen. Ik wacht nog op mijn menstruatie. Kan natuurlijk nog aangezien het nog geen lange cyclus is.

Wat ik mij kan herinneren was voor de implanon mijn cyclus zo'n 30-35 dagen. Hoop alleen dat hij nu korter wordt.
 
Ja klopt het is inderdaad erg frustrerend! ik ben nog altijd aan het wachten op mijn mentruatie.. het blijft maar duren!

ik heb wel sinds een week ongeveer erg veel last van pijnlijke borsten hoef er maar een beetje aan te komen. dus dat is misschien wel een goed teken, duimen maar! ik wacht nog een weekje en dan ga ik nog eens testen.



Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal wat sneller gaat!
hou me op de hoogte hoe het bij jullie verloopt.

SUCCESS!
 
Hoi Dexa,

Hier even een kleine update, of misschien had je het al in een ander topic gelezen.

35 dagen na verwijderen implanon (ik heb hem dan wel 1,5 jaar gehad en geen 3) heb ik 2 positieve testen in mijn handen gehad!

Het kan dus wel dat je cyclus meteen weer op gang komt maar ik heb denk ik gewoon mazzel gehad. Ieder lichaam is anders.

Heb jij ondertussen al je menstruatie gehad? :) Of nog helemaal niks??
 
Hallo , ik heb in begin December mijn implanon er uit laten halen .   4 Januari heb ik mijn menstruatie gehad , daarna werd ik het 13 Februari pas weer  en nu , ja helaas weer over tijd ,  heb nu wel paar symptomen waarvan ik denk dat Ik misschien nu wel zwanger kan zijn  , Maarja daarmee wil ik dus zeggen ieder lichaam is anders , wens je heel veel succes en houd ons op de hoogte Xx
 
Hoi dames,

Ik werd wel ongesteld tijdens de implanon nu is die gelukkig de 29ste september verwijderd omdat wij voor een 2e willen gaan.

Maar ik ben echt benieuwd hoe of wat allemaal .ik heb wel steken in mijn onderbuik ook soms als ik ineens opsta ofzo dan rechts onder pff...maar het is zo vervelend je weet niet precies je cyclus dus weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen.wat zouden jullie doen ? O ja ik test al wel met de ovulatietest om te kijken of mij  lichaam mij niet voor de gek houd maar daar geeft die op aan een kleine  lh piek? Heb de testen gebruikt 5 dagen en gewoon om te kijken of mijn lichaam mij niet voor de gek houd.en ook voor te kijken hoe dat werkte want heb dat nooit gedaan.

 
Ik heb begin sept. De implanon laten verwijderen en nog niet ongesteld. Heb twee welen geleden ovulatie testen gedaan die was positief dus hebben goed ons best gedaan. Nu vandaag een zwangerschapstest gedaan maar niet zwanger, hoop dat ik nu ook

maar snel ongesteld word.
 
Terug
Bovenaan