zwanger worden na implanon, iemand ervaring??

Hallo allemaal 
Ik wil graag wat vragen ,
Ik ben 25 jaar oud ,sinds mijn 12 ste heb ik al de inplanon 
We willen volgend jaar zomer willen we proberen zwanger te raken 
En nu is mijn vraag wanneer zou ik mijn inplanon kunnen verweideren 
Omdat ik bij veel mensen hier lees dat het wel even kan duren dat je zwanger dat je zwanger kan raken  dus mijn vraag wanneer 
Is het goed als je de inplanon eruit laat halen op tijd 
Groetjes regina 
 
 
Goede avond iedereen,
 
Nooit verwacht dat ik hier iets zou postten. Ik ben een meid van 25 jaar en ik heb ondertussen mijn implantaat iets meer dan 2jaar geleden laten weg halen. Ik heb meteen 2 weken erna ongesteld geweest, nu heb ik een zeer regelmatige cyclus.
Omdat we nu toch al eventjes aan het proberen zijn, probeer ik mijn eisprong te berekenen met de Clearblue ovulatietest. Ik doe dit nu 2 maand en in die 2 maand is er nog geen enkele keer een lachend gezichtje verschenen ( hoogste kans om zwanger te worden). Ik ben al verder onderzoek laten uitvoeren en alles was oké.
Ik voel me momenteel ongeloofelijk onzeker en ik weet niet goed of ik die ovulatietest moet verder doen. Heeft hier iemand al dezelfde ervaring gehad die me een beetje gerust kan stellen?
Eeuwig maal dank
Kiki
 
hallo mijn naam is Bo :)
ik heb een rare vraag :p ik heb 2 dagen voor dat ik mijn implanon heb verwijderd sex gehad zonder condoom en ik heb geen nieuwe implanon laten plaatsen, mijn vraag is: is het veilig om nu geen after morning pil te moeten slikken zodat ik niet zwanger raak want ik wil namelijk niet zwanger raken of kan ik gewoon rustig aan doen ?-.- (ik zou het normaal aan me dokter moeten vragen maar ik ben het vergeten en de dokters kliniek is nu dicht dus ben ik op internt op zoek naar antwoorden) 
 
Beste mama's,Ik had een vraag omtrent metrotrexaat mijn man slikt de metrotrexaat 20mg in combinatie met foliumzuur ivm zijn reuma artritis.Ik slik voor de rest geen medicatie, wel slik ik de pil ter bescherming omdat we nog geen kinderen willen, helaas tot mijn grote verbazing ben ik er achter gekomen dat de pil zijn werk niet goed gedaan heeft en ben ik 3 weken zwanger, door een beetje op internet te kijken kwam ik het volgende tegen metrotrexaat kan afwijkingen veroorzaken aan het ongeboren kind of een vroegtijdig miskraam maar dit ging meer over metrotrexaat bij een vrouw.Maar hoe zit het met de man en zijn sperma want ik zit te twijfelen en weet echt niet wat ik moet doen, zwangerschap afbreken vind ik oneerlijk.Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie zitten of hebben meegemaakt?
 
Ik ben nu 7 jaar met mij vriend, zijn wens is dat hij wilt een kind same met mij en hebt sinds bijna 3 weken geleden mij staafje verwijderd maat spuug heel veel en voelt mij menselijk(het gevoel van overgeven maar het komt niet.)  Heb continu trekt.   Hebt de test gedaan stond zwanger en ben bij mij huisarts geweest in een beker geplaatst stond negatieve.
Ps: rond mij nippel zei ik wit spul als melk
Hebben jullie zo ervaring en tips graag  
 
Hallo iedereen, ik ben nieuw, ik heb ongeveer 1jaar en 6 maand mijn implanon staafje laten verwijderen. Ben tijdens implanon nooit ongesteld geweest. Nu nog steeds niet. Begin bang te worden dat ik nooit meer ongesteld zal worden en ook geen kans maak om een kindje te kunnen krijgen. Is er iemand waar het ook zo lang heeft geduurd? Of iemand die evenveel pech heeft al ik en mijn man? Ligt het aan implanon of aan ons? Groetjes 
 
Tja ik denk dat alleen de dokter die vraag voor je kan beantwoorden en niet wij.
Na een jaar kan de dokter wat voor je betekenen dus ik zou zeggen maak een afspraak .
Succes .
Hopelijk lukt het jullie snel
 
Terug
Bovenaan