zwanger worden na implanon, iemand ervaring??

Hey meiden,

Erg he als je zolang moet wachten op je menstruatie.Op 3 okt heb ik hier een bericht geplaatst op 5 okt 6 en 7 heb ik oud bloed vverloren.daarna nog niks en op 16 oktober werd ik ongesteld gelukkig.ben erna met de ovulatietesten begonnen weet allemaal nog niet goed hoe het werkt maar weet wel dat ik mijn eisprong gister had pff wat een buikpijn en steken.nu een dag later nog ovulatietest gedaan weet alleen niet wat het beste is om door te klussen ? Want de ene zegt wel vruchtbaar de andere niet wie kan mij helpen?heb vandaag dat mijn darmen rommelen en wat lichte buikpijn.

Is er iemand van jullie al inmiddels ongesteld geworden?

Groetjes saskia

 
Hi allen,

ik heb ongeveer 4 jaar geleden mijn implanon verwijdert na 2 jaar. Had in het ziekenhuis gelegen waar ik zware medicijnen kreeg. Hierdoor werkte de implanon niet meer goed en werd ik ongesteld.

Daarna had ik gelijk weer een gelijkmatige cyclus.

sterkte ermee
 
Na mijn 1ste kindje heb ik een half jaar de implanon gehad.
De implanon maakte mij ziek net zoals de pil.
Ik moest er vanaf en moest wachten tot ik weer ongesteld werd.
Daarna heb ik geen anticonceptie gebruikt. Nu alweer een jaar met me huidige vriend.. niet de vader van me kind. En blijkbaar is het geluk me nog niet gegunt om zwanger te worden. Ik ben wel een volslanke dame die iets te veel weegt.En onregelmatig ongesteld word.Wie weet wat ik moet doen?
 
Helloo 
 
Misschien kan iemand mij hier helpen mijn dochter heeft implanon laten verwijderen en dit is niet goed verlopen!
Men heeft het niet meer teruggevonden terwijl het voor de verwijdering nog duidelijk in de arm aanwezig was .
Wat kunnen hier nu de nare gevolgen van zijn en is de arts hier niet verantwoordelijk dit verder op te volgen ? 
Dit is in het heel kort een lang pijnlijk verhaal:-(
Alvast dank aan allen die mij hierbij kunnen helpen ...
 
Huisarts vertelde mij toen dat hij ook ‘weg’ kan schieten. Als hij er wel in zat en er nu niet uit is, zit hij nog ergens verstopt. Ik zou een röntgenfoto laten maken. Dan weet je precies waar ze moeten zoeken
 
Hoi hoi ,
geen ervaringen met de implanon. Teminsten niet eruitgehaald om zwanger te worden heb hem namelijk wel gehad. Mijn dokter zegt met de pil dat je gewoon zwanger kan raken ondanks je niet opgesteld ben geworden. Ik wil wel 1 ding kwijt ik zie heel veel dames die zeggen ik heb symptomen maar dat zegt echt niet alles. Ik was 23 dagen overtijd en 4 testen veder en zoveel symptomen ik dacht Huh hoe kan het nou ???? Ik kwam in het ziekenhuis terecht omdat ik zulke krampen had ik dacht dat ik zou bezwijken. Dag later werd ik ongi. De symptomen die ik had wezen dus na dat ik ongi werd en worden verward met zwangerschap symptomen. Ik zeg niet dat niet kan maar hou het in het achterhoofd zodat de teleurstelling niet 3x zo hard aankom. 
Succes alle , hopelijk is de tijd snel daar voor jullie !
liefs ! 
 
Ik heb mijn implanon eruit laten halen, werd direct ongesteld en 4 weken later hadden wij een positieve zwangerschapstest! 
Gek, maar soms helpt het om een maand de pil te slikken om weer in je cyclus te komen! 
Heel veel succes en geluk! x 
 
Hallo allemaal 
Ik wil graag wat vragen ,
Ik ben 25 jaar oud ,sinds mijn 12 ste heb ik al de inplanon 
We willen volgend jaar zomer willen we proberen zwanger te raken 
En nu is mijn vraag wanneer zou ik mijn inplanon kunnen verweideren 
Omdat ik bij veel mensen hier lees dat het wel even kan duren dat je zwanger dat je zwanger kan raken  dus mijn vraag wanneer 
Is het goed als je de inplanon eruit laat halen op tijd 
Groetjes regina 
 
 
Terug
Bovenaan