Zwanger worden na miskraam

<p>Ha meiden,</p><p>2 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Inmiddels is het bloeden gestopt en heb ik groen licht van de verloskundige om weer zwanger te mogen worden. De ovulatie testen zijn onderweg en we gaan ervoor! </p><p>Wie heeft er ook kort geleden een miskraam gehad en vindt het fijn om met elkaar te kletsen over het weer opnieuw zwanger worden? Hier of wellicht in een geheime facebookgroep (waarvan niemand kan zien dat je lid bent)? </p><p>Ik ben benieuwd! </p>
 
Hoi hoi, 
wij hebben ook een week voor kerst een miskraam gekregen. 
Helaas zijn wij nog steeds bezig om alles weer schoon te krijgen en door te kunnen. Na een ziekenhuis opname en nu uiteindelijk een operatie met algehele narcose zijn we er wel klaar mee. Wij hopen in maart weer door te mogen voor een nieuwe ivf poging maar ik durf nog niet te hopen. 
Hopelijk hebben jullie binnenkort weer goed nieuws, gek om weer op je lichaam te vertrouwen he? 
Iig succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen ??
 
Jeetje wat heftig zeg!! Gelukkig ging dat bij ons wel vanzelf. Duurde wel even maar volgens de verloskundige mag ik er vanuit gaan dat alles weer schoon en leeg is. 
Het is heel lastig om weer op mijn lichaam te gaan vertrouwen. Het heeft me behoorlijk in de steek gelaten. Maar goed dat komt vast vanzelf weer goed. 
Wat heftig voor jullie dat je nu weer een ivf traject in moet. Hoeveel pogingen hebben jullie al gehad? 
 
Ook ik heb in december een vroege miskraam gehad. Ik was in ronde 1 zwanger en had altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen maar nu was hij in januari 32 dagen en in februari een cyclus van 24 dagen! 
Lastig om zo van ovulatie testen gebruik te maken...
Hopelijk is het snel raak voor ons!
 
Verder niemand die mee wil schrijven? Vandaag komen de ovulatietesten binnen en zit te denken wanneer ik moet gaan starten met tellen. De dag dat ik het vruchtje verloren ben? 
 
Ik heb in april een miskraam gehad , na pillen kwam toch niet alles er uit na 5 weken toch gecuretteerd . Na 4-6 weken moest ik mijn menstruatie krijgen , en kon nog niet meten met ovulatie testen ( wat ik wel heb gedaan hahah) maar die blijven allemaal positief ! Gelukkig werd ik 5 weken erna ongesteld . Vanaf dan kan en mag je mag echt weer er mee bezig zijn ... na 28 dagen kreeg ik weer een menstruatie en 14 dagen ja hoor een ovulatie en gelijk weer zwanger ! 
Nu 25 weken en alles gaat goed ! 
Heel veel succes en probeer het een plekje te geven en vertrouw op je lichaam ! 
Ik ben nu 40 en de vk dacht echt dat het lang zou duren ivm mijn leeftijd, maar dat zeg dus niks als je lichaam er klaar voor is komt het echt 
 
Wat fijn zeg rosybo! Gefeliciteerd! Bleven de testen positief doordat er nog hcg aanwezig is? Ik mag nu al wel aan de slag dus hoop op negatieve ovulatie testen haha ?
 
Terug
Bovenaan