Zwanger worden na miskraam

@Joorst, hier gaat het emotioneel beter,  ik was echt nog heel pril zwanger maar het was eveneens verdrietig. Heb er ook zeker een week erg veel om zien huilen. Inmiddels ook weer een eisprong gehad en had volgens claurblue ovulatietesten 3 dagen de lh piek. Nu is die weg en nu afwachten hoe het gaat lopen. 
Ik weet wel dat ik in ieder geval zwanger kan worden. 
Heb ook afgesproken met mijzelf dat ik pas na 4 dagen overtijd test. Mijn nod is 10 februari. Ik hoop dat ik mij kan bedwingen om niet eerder te gaan testen. 
De vorige keer testte ik eigenlijk uit de gein, ook omdat ik geen gevoel had zwanger te zijn en toen stond er 1-2 weken zwanger.  Nu moet ik echt wachten dat vind ik wel heel moeilijk want wil het nu al weten. 
Wanneer gaan jullie testen? 
 
Hallo Dames,
Misschien dat hier iemand is die mij ietsje kan helpen.
mijn NOD was 26-1 op 25-1 begon het met wat bruine spotting, ik dacht dus dat mijn menstruatie ging komen. 26-1 een goede bloeding, donker bloed wat stolsels sorry voor de details hoor! Maar niet dat ik kon zeggen lang, heb ook niet vaak hoeven verschonen zeg maar. De 27e was het bijna niks meer en 28,29 en 30 heb ik niets in hoeven doen want er was niks, ook niet met afvegen. Voor mij is dit heeel raar want heb al jaren een gelijke cyclus tot op de minuut bijna zeg maar met een menstruatie van 4a5 dagen Dus 1,5 dag menstruatie is vreemd maar ach kan wel eens gebeuren dacht ik. Nu had ik gister avond voor ik naar bed ging dat ik ineens iets voelde komen en toen ik naar het toilet ging was het best wel wat bloed niet zo donker als menstruatie meer licht en een opvallend donker stolsel erin dat er allemaal in een keer samen uit kwam. Vandaag heb ik enkel wat licht bloed met afvegen en gedurende de nacht is er ook niks meer gekomen op wat lichte druppels na. 
Het zou dus als het zo is een mk met 4 weken zijn geweest. Maar ik heb geen idee of dat zo is want had geen early test gedaan.
aangezien mijn volgende ei als het goed is volgende week komt ben ik echt benieuwd of wat ik nu beschrijf klinkt als een mk of een heeele rare menstruatie. Wij willen deze ronde natuurlijk gewoon proberen maar na gister weet ik niet of we beter even kunnen wachten? 
Lang verhaal, sorry! Ik hoop dat jullie iets herkennen.
Liefs!
 
Hi JuneM,
Ik ben nieuw hier. Ook ik heb in oktober 2018 een miskraam gehad met 6.5 week. Voor ons de eerste zwangerschap. Na de miskraam heb ik een menstruatie van 1 week en 5 dagen gehad. Mijn lichaam moest even goed huishouden denk ik... 
Maar! Na deze menstruatie zijn wij ook meteen weer begonnen en... ik ben weer in verwachting! Het kan dus heel snel gaan allemaal. Liefs!
 
@vlinder, wij hebben deze maand ook flink geklust. Ik heb op 12 februari weer mijn NOD. Ik heb volgens mij een vroege eisprong gehad, omdat ik op de 12e tot 14e dag een lichte bloeding heb gehad. Ik vermoed een ovulatiebloeding. Ik voel me ook wel vreemd.. maar wil niet te veel hopen. 
Ik test wel op de NOD, omdat ik eerder te vroeg ben dan te laat.
 
Terug
Bovenaan