Zwanger worden na miskraam

Dag dames.
Ik heb sinds dag 12 van mijn cyclus wat licht bruin bloedverlies. Nu zit ik op dag 14 ennis het ineens helderrood.. Ik hoopte eerst dat het zou gaan om een ovulatiebloeding, maar volgens mij wordt dat niet erger. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik vind het zoooo frustrerend dat mijn lijf mij zo tegenwerkt. Voor de miskraam was mijn cyclus perfect en nu rommelt het zo erg.. Kan er echt om huilen!
 
Hi Tessa, wat naar he? Fijn dat je lichaam het zelf opruimt. Dat scheelt een hele hoop. 
Joorst emotioneel gezien gaat het wel. Zie wel weer op tegen het hele zwanger worden traject. Ben bang dat het lang gaat duren. Jij bent al een stukje verder dus ik heb geen ervaring met bloedingen. 
Vinden jullie het fijn om verder te praten in een geheime facebookgroep? Niemand kan zien dat je daar lid bent. Zoek me dan even op op Facebook. Heb een anoniem account Joanne ovn Smit. Met een roze bloem. Voeg me daar even toe, dan maak ik de groep aan. 
 
Hoi, 
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
Vind t fijn om mee te kletsen. Begin januari mk 11 januari bij vk geweest en was het bijna weg.
Met een week anderhalve week weer vruchtbaar. Dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat en of we gauw een positieve test in handen hebben.
 
 
Hallo dames,
Afgelopen week hebben we bij de 10/11 weken echo te horen gekregen dat t vruchtje een aantal weken geleden is overleden. We zijn inmiddels in het ziekenhuis geweest en de miskraam is opgewekt. Ik heb nog last van bloedverlies en moet nog een keer terug komen voor een echo om te kijken of alles schoon is. 
Mij merk me erg leeg en verdrietig te voelen en weet niet zo goed hoe hier verder mee om te gaan. Het was onze eerste kindje waar we erg blij mee waren en onze toekomst daar al op aan aanpassen waren, welke nu in eens in duigen valt.
zijn jullie snel gaan werken? Was dit juist wel of niet fijn? Hoe hebben jullie dit verwerkt?
 
Hi gebruiker, ik ben gelijk gaan werken. Maar beheer en bepaal mijn eigen agenda. Verwerken heeft tijd nodig. Praten huilen lachen nieuwe dingen plannen.. was ook onze eerste en ik herken de teleurstelling. Vraag niet te snel te veel van jezelf en van je lichaam!
Kom je ook naar de facebookgroep? 
 
Wat erg voor je! Veel sterkte!
Ik ben meteen weer gaan werken, maar er zat voor mij een weekend tussen. Ik merk dat ik het prettig vond om meteen te gaan werken, maar na 4 weken bloedverlies en angst was ik blij dat ik vakantie had.  
Volgens mjj is het voor iedereen anders en die vooral waar jij je goed bij voelt. Ik heb zelf gemerkt dat de man met de hamer vaak toch wel komt..
 
Die man ben ik ook wel tegen gekomen hoor Joorst! Ik dacht ook, hup door gaan, lekker werken, wachten tot het bloeden gestopt is en door naar de volgende ronde, maar helaas, zo werkt het niet!
Kom jij ook naar Facebook? 
 
Terug
Bovenaan