zwanger worden na miskraam

O nog een antwoord op een vraag.
Ik dacht eerst dat ik dinsdag maar naar de dokter moet gaan, dan is de mk 7 weken geleden, maar ik ben er nog niet helemaal over uit.

Shanaz

ha shanaz

nou ben benieuwd als je di naar huisarts gaat wat tie dan zegt, khoor het graag, dan weet ik ook een beetje wat. want het is voor mij do  7 weken geleden.
heb je wel een fijne huisarts? want dan is de drempel ook wat lager om er heen te gaan.
nou, suc6

groetjes

He Elisabeth,

Ik weet niet of het nodig is om naar de HA te gaan voor me. Enorme buikkrampen en wat bloedverlies, dus ik denk dat het er aan komt!
Gelukkig maar, want ik had eigenlijk helemaal geen zin in de HA. Al dat geprul aam'n lijf, daar heb ik nu wel even genoeg van.
Mijn HA-praktijk heeft 2 huisartsen, een man en een vrouw. De man is eigenlijk veel fijner, want hij heeft meer ervaring en hij neemt je vind ik serieuzer.

Succes met de RD ! en toch fijen Pinksterdagen!
Ben gisteren naar de Pirates of the Caribbean (3) geweest en ga vanavond uit eten, dus genoeg afleiding, ondanks m'n buikpijn.

Groetjes Shanaz

ha,

en heeft je ongi doorgezet of nog niet.
nou ik was tnog niet, en kon niet wachten, heb een test gedaan en was negatief, dus aan de eene kant jammer, maar aan de andere kant een opluchting, is je onzekerheid weer even weg.
nou, ik hoop dat je je niet al te beroerd voelt, en dat het dan de volgende ronde wel raak is.

groetjes

Hé Elisabeth,

Blijkbaar toch goed nieuws, mijnongi is niet doorgezet. Ook niet naar de dokter geweest, want ik had vorige week een heel licht streepje. Paar dagen later donkerder.
Ik was zo verbaasd, ik geloof het voor de helft maar.
Ik hoop dat alles nu wel goed gaat, het zal zeker spannend blijven tot na 12 weken.

Hopelijk lukt het je ook snel, en ik duim er voor dat je ook snel een streepje hebt!

Shanaz

ha shanaz

wow wat gaaf!!!
wat snel na je miskraam.
echt heel erg gefeliciteerd.
kleefde echt met je mee
ik ben ook nog steeds niet ongi.
had vorige week maandag een test gedaan was neg. maar nu dus een week verder nog niet ongi.
ben erg benieuwd hoe het verder gaat. of dat knu snel ongi wordt. of misschien... net als jij...?
vandaag wel de hele dag beetje buikpijn gehad, maar misschien ook wel iets van mn darmen ofzo.
maar durf niet te hopen. denk dan dat kweer ongi moet worden.
ik had de vorige keer last van borsten/tepels, dus denk dat ik daar dan nu weer last van moet hebben.
dus ik denk pas als ik dat voel doe k weer een test. want vorige zwangerschap was dat ook de reden om te testen.
wat zijn jouw klachten nu? en waren ze dat de vorige keer ook?
khou je op de hoogte.
en nogmaals gefeliciteerd.
geniet er van, en ik hoop niet dat je door je eerdere ervaring niet kunt genieten tot de 1e 12 weken
ik wens je echt een gelukkige wolk, ook al istie misschien wat overschaduwd door de vorige keer.

liefs esther

Hoi,

Ik had al een voorgevoel, namelijk last van borrelende darmen al 3 weken en last van m'n borsten, alleen niet zo erg. Nu een week na de test veel last van m'n borsten en moe en misselijk!
Dus eigenlijk net als de vorige keer.
Belangrijk verschil, ik moet nu echt vaak plassen.

Ik duim voor je, groetjes
Shanaz

hoi hoi

j het is en blijft moeilijk denk ik in het begin.
vorig jaar ben ik door de pil heen zwanger geraakt en kreeg met 11weken een miskraam nu hebben we lang gepraat en nagedacht en hebben besloten om er nu voor te gaan en ben 3mei dus gestopt met de pil en ik denk dat het nog wel een moeilijke tijd word vooral als je dalijk eenmaal zwanger bent maar ja daar moet je je zelf maar door heen slaan en vooral niet terug denken aan die tijd denk ik

gr

Terug
Bovenaan