Zwanger worden of niet? Deel 3.

Mitsj... hoop dat de kwaaltjes nu gauw weg gaan..
Krijgen jullie dan geen 20 weken echo? je hebt recht op een 20 weken echo..
Dan kun je ook zien wat het is.
Wel niet zo leuk als een pretecho het is meer medisch maar je krijgt wel je kindje te zien.
Maar als je dan behoefte voelt kun je altijd nog een keer een pretecho doen.. later is het mooier..dan heeft het kindje wat meer spek..
Met mij gaat het wel redelijk hoor.. Ik heb de lieve meid gesproken.. en tuurlijk is het k*t
Maar het is niet anders..
Ik zelf voel me moe. (what else is new)

Liefs Jazzie

Hey Jazzie!

Ja moe zijn komt mij oko heel bekend voor! Maar ik heb er nog 2 kwalen bij, bloedend tandvlees en giga last van mn rug! Kan amper blijven zitten, echt vervelend :( Zou dat nog weggaan denk je?
Ja ik krijg ook een 20- weken echo, als ik 21 weken ben want dat vinden ze het beste omdat ze dat veel kunnen zien en goed ook.
Maar k ben veeeel te nieuwsgierig om zo lang te moeten wachten hehe.. Dus vandaar!
Nu ff keihard duimen voor ons Bloemetje!

Liefs,
Mitsj

Hahahah.. Aagje!
Misschien heb je therapie nodig voor je rug!
Zou het even aankaarten bij je ha..!
Ik heb wel al wat last van mijn bekken.. maar dat wist ik van te voren.
Maakt niet uit.. rustig aan doen.
Maar ben nog niet misselijk.. als het net zo is als bij mijn zoontje begint dat gauw genoeg!

Liefs Jazzie

Hoi hoiii

Bloemetje.. je hebt zo je echo.. Spannend !
Laat je ons weten hoe het ging?? K denk aan je !:)

Mitsj.. Oei rugpijn.. zou idd ff aankaarten bij de ha. Misschien dat je nu oefeningen of therapie kunt krijgen !!
Bloedend tandvlees, hoor je idd wel vaker tijdens de zwangerschap..
Mischien tandarts bellen voor een mondspoelinkje??

Jazzie..Hoop voor je dat de misselijkheid niet komt hoor !
K heb er nu al wat last van... bah !

Nathalie.. Rustig aan doen meis.. Baby en therapie samen...druk !
Vergt beide veel van je.. denk je goed om jezelf??

Frieda.. Jaa je word remi daar op t lijstje.. snel verandering in brengen hoor !;)

Hier gaat t goed ! Af en toe misselijk gevoel, maar dan ff thee drinken en dan kan ik t meestal eventjes ondr drukken..

O baby roept.. zal fles klaar maken doei oei
(leuk alvast ff oefene ;)

Liefs

Bloemetje wat hou je ons in spanning zeg !!
Geen nieuws =goed nieuws toch ????

Hoi Meiden,

Dank jullie wel dat jullie zo met me meeleven.
En ja, houdt jullie in spanning he.

Meiden, het was goed. Ons kleine droppie is bijna 4 cm en was erg druk aan het doen. met zn armpjes en beentjes aan het slaan. hihi, heen en weer aan het wiebelen. Was zo mooi om te zien, en had de tranen in mn ogen staan. hihi.
Ben zo blij dat alles goed is, waren twee stressvolle weken, en ben zo blij dat het goed was vanmorgen. Nu lekker genieten.
We hebben ook een mooi hartje gehoord.

Heb alleen last van buikpijn nu, heb inwendige echo gehad, en was niet echt een pretje.

Zo dames, strakas kom ik op jullie reageren hoor.

Liefs

Jaaaaaaa Bloemetje!! Jippie!! Fijn dat alles nog goed zit zeg!!
Nou komt het vast helemaal goed!! Je hebt ons wel erg lang in spanning gelaten, je moest er om 10 uur al zijn toch vanmorgen? Maar super dat het goed zit!

Liefs,

Mitsj

Terug
Bovenaan