Zwanger worden of niet? Deel 3.

Hi Meiden, hier een teken van leven van mij. Sorry dat ik aantal dagen niks van me heb laten horen. Maar therapie & zwangerschap vallen op dit moment een beetje zwaar. Mijn lichaam reageerd namelijk weer heftig op fysio. Meer last van duizelingen, hoofdpijn, pijn in mijn nek, en mijn weerstand die niet over naar huis te schrijven is. Gisteren heb ik een gesprek gehad bij het Ciz over mondelinge toelichting van mijn bezwaarschrift. Ben bijna 2 uur in gesprek geweest, pff. Was in Assen, das hier ongeveer 45 min tot uurtje vandaan. Dus alleen die autorit was al opoffering voor mij.

Bloemetje meis hoe is ie nu? Wil je aub niet over macaroni beginnen. Ikke ben misselijk nu en als ik alleen al aan die geur denk, hihih grapje. Vanmorgen ging het goed met de misselijkheid. Had yoghurt gegeten en daarna nog ff weer gaan slapen. Maar nu ben ik me toch een partij misselijk bah. Maar goed hoord erbij, zal dalijk wel weer afzakken

Jazzie wat onzettend naar dat je vriendin een bbz heeft zeg meis. Sterkte! Bah niet leuk om te horen!

Mitsj fijn dat jullie het hartje van jullie kleine hebben gehoord meis. Hele geruststelling of nie?

Maike Sanne, hoe is het met jullie bloemkooltje *knipoog*? Heb je al een test gedaan meis of wil je liever nog ff wachten?

Frieda hoe gaat het op je werk meis? Trek je het allemaal nog een beetje? Hoe is het met Kyra op dit moment? Ik snap dat als je mannetje er doorheen zit jou dat ook helemaal verscheurd. Is er nu al meer bekend over je schoonpaps? Hij had die scan gehad toch? Of was daar uitgekomen dat het niet goed zit? Jeetje brrr tis toch allemaal wat. Wat is nu behandelplan?

Nou meiden jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Vanmiddag weer naar therapie en lensen controle enzo. En hier zo onwijs veel dingen regelen.

Liefs Nathalie

Hoi,

Jazzie,
Wat ... voor haar. En voor jou ook helemaal niet prettig.
Ik hoop dat je haar steun kan bieden.
Sterkte meid.

Mitsj,
nog een dagje idd, ben ik blij om, want word nu wel erg zenuwachtig. Vanmorgen weer slijmpropje, wat op een boontje leek, maar lijkt me ook wel dat je met een miskraam echt veel bloed. ik nu sinds gistermorgen bijna niet meer. 1 keer met afvegen nog. Heb me laatste dagen ook minder ingespant, en rustiger aan gedaan, ook op me werk.

Nathalie,
Fijn weer wat van je te horen.
Ja, haha, die macaroni, vroeg een collega of zei dat mocht scheppen, haha, ik, ja graag, ga ik wel wat anders doen, ooh wat was ik daar blij mee, want voel me niet bepaald lekker vandaag. Moet zo naar mondhygienist kijk er nu al niet naar uit. pfff.
Het is ook begrijpelijk dat het zwaar valt therapie en je zwangerschap, probeer rustig aan te doen.

Frieda,
hoe gaat het met julie kleine meid? Gaat het weer wat beter met dr? En hoe gaat het met je schoonvader? Hoe voelt hij zich? Hoe gaat het met je mannetje?

Maaike Sanne,
Hoe gaat het met jou? Al getest? Of wacht je nog?

Liefs

Hier een berichtje van  ee  ZWANGERE !!!!!!!! Maike Sanne ;)
Jaaaaaaaaaa ben echt zo blij !!!     Gisterochtnd al getest maar was niks zichtbaar (dacht ik) Maar toen ik 3 ur later uitmn werk nog ff keek zag ik toch een heel licht streepje,,
Omdat je dit niet mee mag rekenen, heb ik dit maar niet verteld..
Op advies van Jazzie en mn zwangere zusje vandaag nog s getest,met twee verschillende testen en ja hoor..licht streepje op beide !!!!!!!!!!
Ben zoooooo blij !!!!
Heb meteen vk gebeld en mag met 6 weken een echo ipv de mk.. maar ga zo een afsrpaak maken voor 7 weken.   Liever een week langer wachten dan wanneer we echo krijgen en het isnog te vroeg om t hartje te horen !   Dan benk helemaal in de zenuwen en dat moet niet ;)    
Jazzie meis,   ik ben een week later dan je uitgerekend ! hihih

Hier zijn ze dan.. de glitters !!!!!!!!

**********************************************************************************
**********************************************************************************

Dikke zoen van een zwangere Maik...

Ben te moe om op jullie te reageren,maar JAZZIE Lieverd, sterkte !
Je was zo blij samen met je vriendin en nu dit!!
Dubbel gevoel dan he... !
Sterkte meis

Dikke knuffel en een dikke zoen vanuit Friesland voor je meis !

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Maikesanne!! Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie je wel meid, toch wel he!!!
Van harte gefeliciteerd meid, het is je zo gegund!!!!!! Superrrrrrrrrrrrrrrrrnieuws!!!!!!!!
En nu gaan we keihard duimen dat het goed gaat allemaal, en goed blijft gaan! Spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Supertof!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs,
Mitsjie!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maike Sanne, Zie je nou wel!!
Gefeliciteerd meis!! Stoer zeg :D

Meiden hier gaat het op zich wel aardig... Al heb ik het met vlagen erg zwaar!
Maar we slaan ons er wel doorheen en we zien wel hoe het allemaal loopt.
Schoonpapa krijgt morgen zijn eerste behandeling met bestralen.... hooop zo dat het aanslaat en de tumor kleiner wordt! We kunnen nu jammer genoeg niets anders doen als afwachten.
Met lief gaat het wel aardig.. zolang hij maar niet hoeft we werken lijkt wel.. Hij doet lekker rustig aan en probeert zijn hoofd lekker leeg te houden..
Kyra doet het ook erg goed al heeft ze wel der buien.. die voelt natuurlijk goed aan dat er een heleboel aan de hand is hier! Ook krijgt ze in recordtempo een paar kiezen dus daar zal ze ook wel wat last van hebben! Morgen weer naar het cb voor der prikken dus dat wordt weer ff luchtalarm aanhoren...

Ik slaap de laatste paar weken ontzettend slecht en ik probeer wel op tijd naar bed te gaan of ik wordt naar bed gestuurd door Mitsj maar slapen lukt niet echt... veel wakker snachts en voor ik in slaap val dan ben ik ook al een tijdje verder...
Als gevolg dat ik me vanmorgen erg verslapen had... half 8 werd ik pas wakker dus heb lief gevraagd of Kyra thuis kon blijven en naar mijn werk gegaan... was zowaar nog op tijd ook en had nog wel een kop koffie gedronken enzo ook dus het viel mee!
Moet toch eens kijken of ik wat anders kan proberen om makkelijker in slaap te vallen want dit is ook niet echt prettig.

Nathalie, Wat vervelend dat alle therapien enzovoort je zo op breken... kan je niet minderen met de therapie?? of moet je juist nu volle kracht voor uit?

Bloemetje, is het bij jou weer helemaal rustig?? En hoe gaat het met buddy???

Jazzie, Wat een ontzettend naar nieuws zeg... dat soort dingen lijken altijd extra erg te zijn als je zelf ook zwanger bent.... (en daarmee probeer ik het niet recht te praten) Als je zelf zwanger bent voel je gewoon meer vind ik....

Mitsj.. ff tussen ons... Het was geen probleem ;-)

Nou meiden ik begin me nu toch wel een beetje remi te voelen tussen jullie...
allemaal zwanger behalve ik... Nou moet ik melden dat we goed ons best hebben gedaan dus misschien heb ik ook leuk nieuws over een paar weken??

Liefs,

Frieda

Hoi,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Maaike Sanne, zie je nou, hihi, GEFELICITEERD.
Geniet ervan, het is je zo gegund. En ben zo blij voor je.
We gaan erg duimen dat het deze keer goed blijft gaan.

Frieda, fijn te horen dat het redelijk gaat met jullie.
Zo slecht slapen, erg lastig, misschien naar ha en alles even uitleggen? Misschien kan hij je helpen met iets om beter te slapen.
Gaat het wel met je werk? Word het niet teveel? Let je goed op jezelf meid.

Mitsj, fijn te horen dat je je zo bekommerd over frieda, en ze heel veel aan jou heeft zo te zien. Super.
En nog aan het nagenieten van het hartje dat je gisteren hebt gehoord?

Frieda, hier gaat het nu redelijk goed, alleen erg in zenuwen voor de echo. Maar nog wel alle klachten. Misselijk, moe, zere borsten, en nu weer erg moeilijk naar toilet kunnen.
Met Buddy gaat het goed, hij luistert, is rustiger. Dus gaat goede kant op, alleen heeft hij zich van het weekend bezeerd aan zijn pootje, sprong tegen zn bench aan, en zat ff klem denk ik, hij liep zondag niet lekker, daarna weer wel, maar nu niet meer. dus morgen naar dierenarts, hij moet ook een prik krijgen. Dus spannend, en ben ook benieuwd wat er met zijn pootje aan de hand is.

Liefs.

Jaaaaaaaaaaaaa Maike Sanne, wat super voor jou en je mannetje meis
Het is je echt zooooo gegund. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie nu genieten van deze zwangerschap!

Heb je al uitgerekend wanneer je uitgeteld ben meis?

Heelllll veellll geluk & liefde!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan