Zwanger worden of niet? Deel 4.

Zo lekker terug uit schoppen! hihihi.
we hadden nog wat kraamkadootjes nodig.. O zo leuk hihihi.

Dus de hele dag buiten gelopen. heerlijk..
Ik hoop dat gauw de hoofdpijn verdwijnt.. Ik heb sinds de blaasontsteking iedere middag en avond koppijn!! Maar goed.. als het goed is moet het gauw verdwijnen..
ben alleen vanacht ziek geweest. werd wakker met buikkrampen.. Ja.. die stomme ab zorgt wel voor misselijk (licht maar gelukkig nog) en diaree.. lekker dan!
Hihihi.. ach.. ja.. lekker zeuren fff he!?
Ik voel de kleine nu elke dag.. soms wel meer dan 1 keer! o wat is dit heerlijk.
Volgens mij een lekker actief kindje.

Nathalie.. lekker hoor ff in bad. Maike Sanne had het erover dat je dna wel lid moet zijn van Ikea Family.
Dus.. dan weet je weer iets meer.

Lesly van mij mag je mee kletsen.. geen probleem.. als je het niet erg vind om tussen een paar zeurende zwangere mutsen te zitten hahahahahah..

Liefs Jazzie

Hay Jazzie!

Hihi, stelletje mutsen?? Vast niet, vind die zwanger-verhalen super om te lezen. In het topic waar ik normaal meeschrijf zijn er nog maar 2 van de 10 zwanger...Waaronder bloemetje dus ;-) Ook wel gezellig...Dit is weer wat anders!
Wat heerlijk dat je de kleine dageljks voelt, wat moet dat een super gevoel zijn!!! Jullie zijn al best een poosje zwanger zeg!! Leuk zo met z'n allen, daar heb je dan wel steun aan.
En het topic zegt het al, zwanger worden of niet? Ook ik zit daar soms wel over na te denken en dan slaat de twijfel wel eens toe hoor! hebben jullie dat nog wel eens??

Liefs lesy. (GEEN lesly....:p)

Sorry LESY! hahahah..

twijfelen blijf je altijd.. maar kan niet meer twijfelen over zwanger worden hahaha.
je hebt altijd twijfels.. ik nu.. o zitten ze niet te dicht op elkaar.. oo.. gaan wel het aankunnen.. uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht.
je groeit er zelf wel een in.
Ik geniet er verder echt van.
Het is niet dat je je altijd helemaal lekker voel (ik niet iig..) maar vind het wel super bijzonder en mooi. dus. wat dat betreft heeeerlijk.

Liefs Jazzie

Jazzie,
Geeft niet haha, zo noemen ze me wel vaker ;-) Maar het klinkt zo jongensachtig! Ow ik begrijp dat je nog een kindje hebt al? Jongetje of meisje en hoe oud is hij/zij dan? Wat spannend zeg...Enne, ze zitten noiit te dicht op elkaar hoor! Ik zou het heerlijk vinden. Mijn man scheeld ook maar 1 jaar met zijn zus, hij geboren op 6 oktober en zijn zus op de 5de, een jaar eerder dus. Zo grappig, en ze kunnen super goed met elkaar!! Ja je groeit er in inderdaad, je zult ook wel moeten :p Is dit je laatste zwangerschap of zou je nog meer kinderen willen??

Liefs lesy....

hahaha.. ja de lesly die ik dan ken is een meid!
Maar snap je wel. btje unisex naam he!?

Mijn zoontje is nu 20 maanden.. zal ongeveer 2jaar en 2 maanden zijn als de tweede komt.
Ik vind het ook wel een heerlijke leeftijd verschil hoor. maar moest wel ff wennen.. klinkt stom.. we zijn niet ongepland zwanger. Maar bij mijn zoontje duurde het bijna een half jaar. en dan verwacht je niet in 1 ronde zwanger te raken!  We hadden eigenlijk een planning van zo.. als hij 2,5 was. maar goed.. zo zie je maar een kind valt (gelukkig) niet te plannen!

Liefs Jazzie

Hoi,

Jazzie,
Balen dat je je minder lekker voelt door die ab.
Merk je wel dat het helpt?
En fijn dat je kleintje alle dagen voelt. Ik inmiddels ook.
Lag vanmorgen op bed, en toen lag ik op zij.
Vriend kwam voelen aan mn buik, met zn twee handen, en het leek alsof hij kon voelen waar het kindje lag. Wel erg mooi was dat.

Nathalie,
ja, weet het, dacht, ik zet er alvast een nieuwe, makkelijker. Haha.
Gezellig paar daagjes niet thuis, en lekker rustig aan te doen.
Hoe gaat het met de steken?

Lesy,
ook hier, haha, welkom hoor, van mij mag het ook.
En je kent me al langer dan vandaag :p.
Spannend he, je nod. We duimen hoor.

Mitsj,
Laatste daagjes werken, succes meid, lijkt me niet echt leuk die laatste dagen.
Daarna lekker van je zwangerschap genieten.
Hoe gaat het met de duizeligheid? Helpen de medicijnen weer?

Maaike Sanne,
Hoe gaat het met jou? Al voor de tweede keer tante geworden? Of laat kleintje nog op zich wachten?

Hier gaat het vandaag ietsjes minder, vandaag weer veel pijn in bekken.
Dus rustig aan doen vandaag.
Fijne zondag meiden.

x

Hoi dames,
Wat een rust hier.

Alles goed met jullie?

Hier gaat het vandaag best goed.
Na een nacht weer eens heerlijk te kunnen slapen, voel ik me redelijk fit.
En vandaag weer dagje niet naar het werk. Dus rustdag. En die dagen doen me nu echt goed. Want merk dat als ik twee uur gewerkt heb, dat dat toch genoeg is.

Gister zat ik op de bank en voelde kleintje weer even schoppen, haha, dacht dat ik het al duidelijk kon voelen, maar dit was overduidelijk, ik schrok dr zowaar ff van, zo uit het niets. haha. Was zo speciaal, en nu ook al hele ochtend beweging in me buik.

Hoe gaat het met jullie meiden?

liefs

Frieda,

Hoe gaat het met jou? Weten jullie al meer?
En hoe gaat het met Kyra? En met je schoonpa?

Liefs

Terug
Bovenaan