A
Anoniem
Guest
Hoi hoiii
Ben ik ook weer eens.. weer druk druk druk
Begin met goed nieuws.. Ben gister weer tante geworden !! Weer van een meisje
Nadeel van het zh was alleen.. dat toen we de fatale echo hadden we ook op de kraamafdeling moesten zijn omdat het op zondag was... dus nu stapten we weer in de lift en k had meteen weer een akelig gevoel..Ook op de afdeling vond ik het niet prettig.. De mk kwam weer naar boven verdorie
Dus ja.. beetje dubbel gevoel allemaal
Op aandringen van een lief vriendinnetje heb ik mijn urine op mn werk gecontroleerd op urineweginfectie (blaasontst).. Daar kwam uit dat ik een lichte uwi had maar ook eiwit.. Dus de uitslag naar de ha gebeld maar die wou dat ik vadaag ochtenurine kwam brengen.. Vanmorgen dus netjes in een buisje geplast (hihi) en die naar de ha gebracht.
HA zag dus geen uwi dus kreeg geen kuur maar zag wel dat er eiwit in urine zit en dit hoort niet zo te zijn.... Dus snel naar huis, weer in nieuw buisje plassen en dit op kweek in het labaratorium in zh gebracht en nu wachten op de uitslag..
K weet dat t niks hoefd te zijn, maar ben toch wel wat ongerust
(k praat mezelf gek, ik weet t ) maar k heb t ff opgezocht en t kan meerdere dingen zijn zoals nierfalen, suikerziekte (heb ik niet, weet ik zeker) of zwangerschapssuiker etc...
Dus nu afwachten op de uitslag. Had gehoopt dat die er nu al was, maar heb nog niks gehoord.. dus zal morgen wel zijn....
K ben toch wel beetje bang dat er iets mis is met onze beeb.. Kan niet goed uitleggen waarom ik dit denk, maybe omdat de mk weer boven komt.. maar k weet t niet..
Gelukkig vrijdag naar de vk, dan hopelijk eindelijk t hartje horen....
K weet dat ik mezelf gek maak, maar ja,, hormonen he ! grrr hihi
Hoe gaat het verder met jullie ???
Mitsj.. Hoe was t bij de vk ??? En hoe was je laatste werkdag ???
K zal nog ff relaxen.. strax na eten naar de Hema.. hebben ze 15% korting dus kan nog mooi ff wat baby dinkjes inslaan hihi