Zwanger worden of niet? Deel 4.

Meiden wat is dit nou? Ik me helemaal schuldig voelen dat ik niet meer ben komen kletsen. Ik had echt geen puf voor sorry. Ik zelf ben ook al sinds 3e kerstdag ziek, maar sinds dinsdag extreem. Met hoge koorts in bed enzo. Ik heb vannacht eindelijk een beetje beter geslapen, niet om het half uur of uur wakker. Dus dat scheeld al. Donderdag is de ha langs geweest omdat ik bijna 40 graden koorts had en me steeds slechter ging voelen. Gelukkig geen longonsteking maar bronchitus. Ik had begin van de week al een kuur gekrege die ik wel mag hebben met mijn zwangerschap, maar gezien kleine uk mag ik niks anders dus word goed uitzieken. Heb er alleen behoorlijk genoeg van. Ik heb sinds gisteren ook nog mijn mannetje aangestoken dus gaat lekker hier, hihih. Maar je hoord heel veel mensen die ziek zijn. Verder gaat het hier zijn gangetje met ups & downs.

Frieda wat fijn om weer wat van je te lezen. Ik had mitsj vandaag ff gemaild via hyves en moest de laatste dagen aan je denken hoe het zou gaan. Maar wat weer een gebeurtenissen zeg meis. Is het misschien een idee om elkaar toe te voegen op hyves om zo contact te houden? En Jazzie voel jij daar ook iets voor? De rest van de meiden heb ik al op hyves en/of msn dus kan zo een beetje contact houden. Deze site heeft de laatste tijd best wel kuren gehad. En zoals ik al zei heb ik niet echt puf om te forummen, dan is ff op hyves of msn makkelijker vinden jullie ook niet?

Waar is iedereen? Jullie zaten altijd zo gezellig te kletsen hiero.

Liefs nathalie

Hoi,

Nathalie,
Wat balen dat je zo ziek bent meid, dat maakt het genieten van zwangerschap eventjes moeilijker, fijn dat je redelijk lekker hebt geslapen vannacht. Gelukkig.
Veel beterschap meid, hoop dat je snel weer beter bent.

Hier gaat het vrij goed vandaag, de pijn valt me vandaag goed mee, alleen van bekken heb ik best veel last als ik te lang probeer te lopen, die hebben dus ook aardige klap gehad vorige week.

Hoe gaat het met iedereen?
Het is inderdaad erg stil hier, en forum heeft laatste tijd erg veel kuren.
Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Liefs

De zwangere  meiden  onder ons

*

*

*

**

*

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Op 10 maart is Mitsj bevallen van een gezonde zoon JUSTIN, gefeliciteerd!

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

Na heel lang zoeken heb ik ons oude topic terug gevonden. Vond ik wel grappig om de laatste berichtjes een beetje door te lezen. Wat is er toch veel gebeurd de afgelopen tijd hè meiden. Echt ongelofelijk! Het eerste wondertje heeft zich al gemeld, nu is Bloemetje aan de beurt. Zet hem op meis!

Fijne Paasdagen allemaal! Liefs Nathalie

Hoi dames,
Ook ik heb het weer gevonden.

Eerste wondertje is al geboren. Leuk hoor Mitsj.
Je hebt een knappe zoon :)

Hier alles goed. Vandaag uitgerekend, word steeds spannender hier :)

Ben erg benieuwd hoe het met iedereen is. Spreek aantal mensen via msn.

Jazzie,
hoe gaat het het met jou?

Liefs

Ja nu is de beurt aan jou Bloemetje, vandaag uitgerekende datum. Spannend hè.
Hier is iedereen onrustig behalve onze kleine hihi. Heb het vandaag wel een beetje gehad overal mee. Maar we moeten nog maar ff geduld hebben. Hier zondag 38 weekjes zwanger alweer. Toitoitoi met de bevalling in elk geval Bloem, we spreken elkaar snel!

Liefs Nathalie

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *
Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Op 10 maart is Mitsj bevallen van een gezonde zoon JUSTIN, gefeliciteerd!

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Op 28 april is Bloemetje bevallen van een dochtertje Jana

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochtertje Gwen

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

Terug
Bovenaan