Zwanger worden of niet? Deel 4.

Hoi,

Nathalie,
Wat fijn dat alles goed is. En al 23 cm, hehe, zo onwerkelijk he, dat dat in je buik zit.
Haha, ons dropje is nu 30cm en ik zat echt die vrouw aan te kijken, 30cm. nu al. haha.
Hehe, dus beiden ook erg nieuwsgierig. Haha. Leuk hoor.
En opa's en oma's weten nog niet of ze kleindochter of kleinzoon krijgen?
Meid, lekker genieten, en wel proberen te eten he?
Hehe, ja, en wij weten ook wat het word, haha, een baby, maar ook welk geslacht.
Hihi.

Liefs

Hahha ja wij krijgen ook een baby, goed hè. Jeetje 30 cm al, das al flinke lengte zeg. Als ik jou buikfoto's ook zie denk ik jeetje zo'n buik heb ik helemaal niet sniksnik, hihih. Zit je buik al in de weg?

Hier twee broodjes & een sinasappel gegeten, en het blijft binnen. Hopelijk blijft het bij het 1x spugen van gisteren. Ben er nog steeds niet over uit wat we vanavond moeten eten. Hoe gaat het eten inmiddels bij jou?

Schoonouders zijn meegeweest naar echo, dus weten wat het word. En mijn ouders weten het ook. Verder niemand en dat houden we zo.

Liefs Nathalie

Hi,

Ja, mijn buik begint nu goed te groeien.
Af en toe gaat ie wel eens in de weg zitten, met schoenen aandoen.
Met bukken voor schoonmaken, haha, maar voor een goed doel he.
En ik had ook al beste buik van mezelf hoor.
Jou buikje gaat vast nog flink groeien hoor meid, bij iedereen is het weer anders.
En het eten, ja, gaat wel weer beter. Moet er niet zoveel moeite meer voor doen.
Gelukkig, hoop dat het bij jou ook snel weer beter gaat met eten.
En gister moeten spugen meid. Hopelijk blijft het bij een keer.

Liefs

Hoi hoii

Jeetje dus bijna iedereen weet hier of ze jongetje of meisje krijgen... Over 3 weken Jazzie nog .. en wij niet ;P
Hier gaat t weer beter gelukkig.. Morgen en vrijdag nog oppassen dan is dat weer afgelopen, wel lekker iets meer tijd.
K ben aan het rond kijken voor ander werk..Werk als ab'er bevalt me niet meer (al hele poos niet meer) en t idee om er nog jaren te werken.. nee dankje !
Maar ja, zal we nie makkelijk zijn nu ik zwanger ben.
Hoop dan ook dat t nieuwe project van mn andere werkgever na m verlof van start kan gaan, hopelijk kan ik daar meer uren krijgen.. Dus k doe mn best !!
(word waarsch pas begin 2010...)

Vd week weer ff lekker naar de kapper geweest, weer ff laten knippen en verven.. heerlijk !
Vant weekend nog werken en dan kersvakantie ! Nou ja k werk in die twee weken wel gewoon mn twee dagen in de week maar verder hlemaal niks, gee weekenden heerlijk Gaan dan met babykamr bezig.. yay !!!
Nog 4 weekjes endan alweer 20 weken echo !!Begint nu toch wel snel te gaan !

Hebben jullie nog leuke plannen voor de feestdagen????

Liefs Maiki

Hoi Maaike Sanne,
Ja,hihi, bijna iedereen weet het nu. Jazzie ook nog.
En jullie houden het lekker spannend, hihi.
Het geeft mij nu toch wel nog een meerwaarde aan mn zwangerschap, om te kunnen zeggen onze jongen of ons meisje. Erg leuk vind ik dat.

En plannen, ik naar mn ouders, vriend bij zijn ouders.
En met oud en nieuw naar schoonouders toe.
Staan twee drukke weken voor de deur, te beginnen vanaf nu, ik ben benieuwd hoe we ze gaan doorkomen. Hihi.

Vandaag kerstborrel/diner met het werk. Heb er wel zin in. Morgen op vriend zn werk.

Meiden, hoe gaat het met iedereen?

Liefs

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mitsj ,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            Uitgeteld op:  26 maart 2009  

Bloemetje, 23jaar                    4e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 17 april 2009

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje              Uitgeteld op:  3 mei 2009

Jazzie, 25 jaar                        1e ronde, 2de kindje                Uitgeteld op: 27 mei 2009

Maike Sanne, 24 jaar       1e ronde na mk, 1e kindje     Uitgeteld op 3 juni 2009

VK of GYN bezoekjes!

Mitsj                                            
* 14-08-2008 om  16.30 uur
* 23-09-2008 om 16.45 uur
* 29-09-2008 om 15.30 uur i.v.m. ijzertekort geweest
* 21-10-2008 om 16.45 uur
* 11-11-2008 om 19.00 uur bij nieuwe vk geweest
* 09-12-2008 om 18.30 uur

Bloemetje                        
* 08-09-2008 om 15.00 uur
* 30-10-2008 om 11.20 uur - Gyn.
* 24-12-2008 om 13.40 uur - Gyn.

Nathalie
* 09-09-2008 om 15.00 uur
* 28-10-2008 om 16.00 uur
* 24-11-2008 om 15.50 uur
* 22-12-2008 om 14.30 uur

Jazzie
*21-10-2008 om 11.30 uur
*17-11-2008 om 09.30 uur
*15-12-2008 om 10.00 uur

Maike Sanne
*22-10-2008   om  08.30 uur
*12-12-2008   om   08.30 uur     Hartje gehoord ! WOW !!
*09-01-2009   om   09.30 uur

De mooiste ECHO's  Meiden geniet ervan!
Plus: Wil je weten of het een jongetje of meisje is? Zet dan ff ja of nee achter je naam!!

Mitsj: Weet of het een jochie of een meisje is!!
* 1e echo        07-08-2008 om 16.00 uur- Hartje gezien én gehoord!
* 2e echo       26-08-2008 om 17.45 uur- Termijnbepaling
* Pretecho!  28-10-2008 om 20.45 uur- Lekker gluren!
* 3e echo       14-11-2008 om  09.45 uur- 20 Weken echo bij 21 weken  

Bloemetje Weten of het een jongetje of een meisje is.
* 1e echo   04-09-2008 om 15.00 uur - Hartje gezien
* 2e echo     25-09-2008 om 10.00 uur - Hartje gehoord, Beebje was flink druk
* 3e echo     19-11-2008 om 12.00 uur - 20 weken echo bij 19 weken
* 4e echo     25-11-2008 om 11.15 uur - 20 weken echo bij 19 weken en 4 dagen, extra echo.
*   5e echo     . .-. .- 2009 om   . . . .   uur   - extra 30 weken echo om te kijken naar placenta

Nathalie
* 1e echo      08-10-2008 om 8.40  uur - Hartje gezien & gehoord
* 2e echo      03-11-2008 om 11.30 uur - 2e termijn echo
* 3e echo      15-12-2008 om 16.00 uur - 20 weken echo
* 4e echo     ??-??-2009 om ?? uur - 30 weken echo

Jazzie Wil graag weten wat het wordt maar houdt het geheim
* 1e echo     21-10-2008 om 11.30 uur- Hartje en beweging gezien
* 2e echo      17-11-2008 om  09.30 uur- Termijnecho
* 3e echo      05-01-2009 om 11.00 uur- 20 weken echo!

Maike Sanne
*1e echo       14-10-2008 om 14.45 uur-   Hartje gezien !!!!
*2e echo       11-11-2008 om 14.45 uur   (termijnecho)
*3e echo        15-01-2009 om 19.30 uur    - 20 weken echo !

Zo dames, Het forum doet het eindelijk weer dus dacht laat ik ook maar eens even laten weten hoe het hier gaat!
Het waren hier een paar rare weken...
Ik zal bij het begin beginnen...

Uiteraard werd ik op de goede dag weer ongesteld na de mk! Dat was natuurlijk niet echt de bedoeling maar ja... je kan niet alles hebben en vond het niet een wereldramp.
Dus sinterklaas gevierd (wat erg leuk was) en verder een leuk weekend gehad... al was lief wel ziek toen...
Een paar dagen later kreeg ik een sms van mijn zusje dat ik zodra ik wakker was haar moest bellen... maakte niet uit hoe laat als ik maar belde... het ging over mijn ouders...
Dus ik belde en kreeg het nieuws... om half zeven smorgens... dat mijn ouders gaan scheiden.. na 31 jaar!
Nou daar moest ik ff van slikken.. wist niet meer wat ik moest zeggen!
ik heb daarna maar ff naar mijn werk gebeld dat ik wat later kwam om eerst dat nieuws maar even te laten bezinken!
Toen heb ik michelle gebeld want ik moest iemand spreken om even uit te razen!
Maar goed.. smiddags belde mijn moeder met het nieuws! Toen heb ik savonds terug gebeld en tja.. wat moet je zeggen? Ik wist het echt niet...
Mijn moeder heeft in de tussen tijd vooral veel geregeld om weer naar nederland te komen.... Daar ben ik dan erg blij om. Volgende week vrijdag komt ze aan en daar ben ik echt ontzettend blij om want ik wil er nu zo graag voor haar zijn!
Ik bel mijn moeder nu om de paar dagen even om te kijken hoe het met haar gaat.. Verder laat ze niet heel veel los!
Ze gaat de komende tijd bij een vriendin logeren tot ze zelf weer een huis heeft!
Van mijn vader heb ik tot de dag van vandaag nog niets gehoord en dat doet pijn!
Alsof ik hem wat heb aangedaan! Hij heeft wel mijn broers en mijn zusje en alles en iedereen gebeld of is er langs geweest maar hij heeft mij echt nog niets laten horen!
Nog even en het mag van mij zo blijven!
Maar goed.... nu dan nog even de kerst..

Daar kan ik erg kort over zijn want ik was ziek... Ben vandaag ook pas weer aan het werk gegaan.. ik wist echt niet meer wat mijn voor of achterkant was!
Dus die kerst die moeten we nog maar eens over doen! En dan in normale staat!

Vandaag heb ik dan nog wel heeeeeel leuk nieuws gehad... Ik word weer tante :D
Mijn broer wordt papa! En dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig!

Met Kyra gaat het erg goed.. Ze is natuurlijk nog wel eens ziek enzo maar het gaat al een stuk beter en heeft eigenlijk geen ab kuren meer nodig dus ze heeft al de nodige weerstand opgebouwd! Verder is ze verschrikkelijk eigenwijs dus ze lijkt wel op der mama... maar ze is ook ontzettend lief en grappig en ze wordt al zo snel weer groot!

Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden goed! Chemo gaat gewoon door en over 2 maanden dan weten ze of het ook daadwerkelijk het gewenste effect heeft!
Verder heeft hij weinig weerstand en is aan de lopende band verkouden enzo maar het is een sterke man al merk je nu echt goed dat hij ziek is!

Dus meiden... dit was weer ff een verhaal van mij! A.s. vrijdag is mijn nod en ik hoop van harte dat mijn jaar fantastisch begint!

En hoe gaat het met jullie?? Groeien jullie al lekker en voelen jullie je nog goed??

Dikke knuffel en tot snel!!

Frieda

Hoi,

Frieda,
Wat fijn weer een berichtje van jou te lezen.
Maar zo te lezen zijn het erg moeilijke weken geweest. Meid, ik hoop zo voor jullie dat jullie jaar geweldig begint.
En je ouders, wat moeilijk. Komt even hard aan als je dat te horen krijgt.
Fijn dat je moeder weer naar Nederland komt, en dat je dr voor dr kan zijn.
Dat is liefste wat je nu wil.
Fijn dat het met Kyra goed gaat. En met schoonpa naar omstandigheden ook.
En de kerst ja, die moet weer over worden gedaan voor jou. Zo ziek zijn is niet fijn dan.
Nou, ik ga onwijs hard voor je duimen!!!

Hoe het hier gaat? Met de zwangerschap gaat het goed, kindje groeit goed, buik groeit ook met de week heb ik het idee. Is een druk kindje.
Alleen veel last van bekken.
En gisteren ben ik van de trap afgevallen. Eerste trede van boven gemist, of evenwicht verloren(ging allemaal zo snel dat ik het niet meer weet).
paar treden naar beneden gevallen, enige probleem, is een draaitrap bovenaan, dus kwam met voet en erg harde muur tegen.
Daar ben ik met teen vol tegenaan gegaan. En ook erg hard op bekken terecht gekomen.
Dus naar dokter, die stuurde me naar ziekenhuis. Conclusie, flinke breuk in teen, dus nu in het gips, overige tenen volgens mij flink gekneusd, zijn blauw, haha, wil je niet weten. hihi.
In ziekenhuis er ook op aangedrongen dat ze naar baby zouden kijken, had wat buikpijn, en wou toch zeker weten dat er niets aan de hand was. Gelukkig was er niets aan de hand, dus met gerust gevoel over de baby naar huis.
Verder nu echt rustig aan doen en paracetamol slikken. .

Belangrijkste is nu dat baby in orde is, ben zo ontzettend bang geweest die uren dat ik op eerste hulp lag, is alles wel goed? Waarom is kindje nu opeens zo stil. Maar gelukkig is ons kleintje alweer stuk drukker. Als je dat dan weer voelt, dan verzacht het de pijn weer .

Dames, ik wens jullie een fijn uiteinde, en iedereen een geweldig 2009.

Liefs

Terug
Bovenaan