Zwanger worden rond je 40ste

Ook ik ben de maand dat ik goede ovulatie testen gebruikte (de dure van clearblue) zwanger geworden en gebleven!
 
Ik ben nu de ovulatietest van de action aan het gebruiken. Vanmiddag een hele vage streep. Dus nog geen lh piek.  Kun je een lh piek hebben en geen eisprong hebben? 
Hoe weet je of je een eisprong hebt? Ben al sinds 2 weken echt misselijk. Brok in de keel. Vlagen dat ik wil overgeven. 
Afgelopen vrijdag zwangerschapstest gedaan. Negatief. 
Denk dat het bijwerkingen zijn van het stoppen met de pil.  
Weet anders niet waar die misselijkheid vandaan komt. 
 
De dipstick ovulatie testen van sensitest gebruikte ik , ik begon te testen 9 dagen na mijn menstruatie en begon dat met een lichte streep en die werd dan heel donker en dan wist ik dan moet het gebeuren ?
en 14 dagen testen voor zwangerschap ... alle keren was ik gelijk zwanger ... ik moet wel zeggen dat ik dus twee eisprongen per keer had ... de kans op een tweeling was ook heel groot 
 
 
Hoe bedoel je rosybo?
Testte je 9 dagen tellend vanaf de eerste dag van je menstruatie? Begrijp het niet helemaal. Had je een lange cyclus? Van hoeveel dagen?
En zwangerschapstest 14 dagen ervoor? Voor wat? Voor je volgende cyclus? Na je positieve ovulatietest? Hoe lang testte je dan of je zwanger bent?
Hoezo had je 2 eisprongen? Sorry dat ik zoveel vragen heb. 
 
Je moet tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie dan na 9 dagen beginnen met testen wanneer de test een licht streepje aan geeft weet je dat je eisprong er aankomt ... vanaf de dag dat je een eisprong heb ( die overigens maar 24 uur is ) ga je er 14 dagen bij optellen dan moet je menstruatie komen zo niet dan kan je een zwangerschap test doen .... en over de twee eisprongen ... bij iedere vrouw komt er 1 ei vrij wat je menstruatie is , bij mij komen er twee ... dus meer kans op bevruchting en op tweelingen ... 
nog meer vragen ??? Mag hoor ? vragen kost niks en we zijn er om elkaar te helpen 
 
Oooo en wanneer je ovulatie test al een licht streepje geef ... dan moet je wel een feestje maken met je man ?... en zeker wanneer het streepje heel duidelijk is anders kan je geen zwangerschap test doen hihihi .... ik had overigens een cyclus van gemid 30 dagen 
 
??? Dat stukje had ik begrepen. Dat als ovu test positief is dat ik dan aan de slag ga. 
Hoezo heb je 2 eitjes? Benieuwd naar. 
Zou volgens de Flo app na 5 dagen ovu moeten hebben. Zit nu op 8 dagen na menstruatie.  Ben nu 4 dagen bezig met testen. 
Mijn cyclus ongeveer 24 dagen. Voel van alles rommelen in mijn buik. Steekjes links, rechts onder. 
Lichte slijm nu (loopt er niet uit). Gespannen borsten. Rugpijn. Gekke symptomen, denk dat het bij mijn cyclus hoort. Weet alleen niet of dit tekenen van een ovulatie zijn. 
 
Terug
Bovenaan