Zwanger worden van tweede kindje

<p>Hoi dames,</p><p>Wij zijn begonnen met proberen om een tweede kindje te krijgen en zitten dus in de eerste ronde. De 23e heb ik mijn nod en heb vanmorgen negatief getest, dus het is nog even afwachten wat de test over een aantal dagen zegt!</p><p>Ik weet dat er al een aantal soortgelijke topics zijn, maar daar zitten zó veel dames in dat je door de bomen het bos niet meer ziet, haha! Dus vandaar dit nieuwe topic.. Wie sluit zich aan? :)</p>
 
Hier ook bezig voor 2e kindje:) 24e nod maar test pas ergens volgende week denk ik. Nu voor de 3e maand bezig. Merk zelf gelukkig dat ik er super relaxt onder ben, ik zie wel wanneer het komt.  Bij de eerste was ik nogal obsessed.  Ik ben nu 28 jaar en mijn zoontje is 15 maanden:)
 
Wat fijn dat je zo'n relaxte instelling hebt, dan houd je het ook een stuk langer vol, haha :) Hoe lang duurde het bij je zoontje voordat je zwanger was? Bij mijn eerste (nu 1,5) was het in 1 keer raak, dus het gevoel van weer ongesteld worden en weer door naar de volgende ronde is nog nieuw voor mij. Maar wie weet duurt het dit keer een stuk langer, we zullen zien! Hoop dat ik na een aantal maanden ook nog zo relaxed ben als nu ;)
 
 
 
hey dames
ik sluit me ook aan. Al breng ik het relaxte van de groep wel wat omlaag, want ik ben erg stressy. Ik zit al in ronde 10 ondertussen. Ik heb mijn NOD op 25 Juni. Maar ik heb er precies weinig hoop meer in. Ik heb alvast 7 Juli een afspraak bij de gynaecoloog voor verdere testen te zien. Ookal weten we eigenlijk dat het fysisch 'mogelijk is'... maar toch :). Veel succes jullie!
ps: mijn zoontje is 2,2 jaar.
 
@Ladyance, kan me voorstellen dat je na zoveel rondes wat stressy wordt hoor! Goed dat je een afspraak hebt met de gynaecoloog. Ondanks dat het al een keer gelukt is, kan het geen kwaad om uit te zoeken of er een oorzaak voor is dat het nu wat langer duurt om zwanger te worden. Snap dat de hoop steeds meer wegzakt, hoop voor je dat je bij de gynaecoloog wat meer duidelijkheid krijgt! En wie weet wordt je voor die tijd toch nog verrast.. :) Begrijp ik het goed dat het bij je zoontje minder lang duurde voordat je zwanger was?
 
Bij mijn 1e duurde het 7 maanden, die heb ik echt als erg lang ervaren.. ga er vanuit dat het nu ook nog even gaat duren. Balen zeg @ladyance  dat het zo lang duurt. Hoop dat je keer duidelijkheid krijgt..  aan de andere kant,  alles kan nog na 10 rondes! 
 
Hi meiden, 
Leuk om met jullie mee te kletsen. 
Ik ben 28 jaar en wij zijn bezig voor ons tweede kindje. 
Ben aan de prikpil geweest (3 keer) na geboorte van zoontje, hij is 16 maanden. 
Ook voor hem de prikpil gehad. Toen was ik vrij vlot ongesteld en gelijk zwanger. 
16 april laatste prik laten zetten maar vorige week 2 dagen ‘ongesteld’ geweest. 
Maar nu vandaag ook weer flinke krampen, afscheiding, hoofdpijn en pukkels ? 
Hopelijk zet het snel goed door! 
 
 
Terug
Bovenaan