Zwanger worden van tweede kindje

@DaJoJa snap dat 7 maanden dan heel lang zijn inderdaad! 
@Krista St en @SjaMee Ben ook benieuwd hoe snel het bij jullie lukt! Bij mij was het ook bij mijn eerste in 1 keer raak, dus ben een beetje geneigd om te denken dat het nu ook snel zal gaan.. maar probeer die gedachte maar uit mijn hoofd te zetten, het kan natuurlijk ook compleet anders gaan dit keer!
 
 
@flowermom ja, klopt helemaal. Wat dat betreft zijn we nu dus best ‘verwend’ als ik het zo mag zeggen. 
Ik wil gewoon dat mijn menstruatie goed doorbreekt. Twee weken geleden de  donderdag en vrijdag wel bloedverlies gehad. Maar of dat nu echt telt als menstruatie? 
Ik was bij mijn zoontje toen ook heel snel ongesteld en regelmatig. 
Deed wel ovulatietesten argelopen week. Maar niet consequent. Had geen positieve testen maar ze waren wel donker zeg maar en gisteren was die zo goed als blanco. Wat denken jullie? 
 
Ik doe niet aan ovulatie testen dus hier kan ik geen antwoord op geven. 
Ik zie wel hoe het loopt vorige keer zo snel gegaan. Net van een vriendin gehoord dat ze vandaag een miskraam heeft gehad na 11 wkn dus dan ben je ook weer met je gedachten ergens anders, zo sneu en ben zo boos. Hoe kan dat toch. Gun je niemand :(
 
@Krista St, geen idee of dat meetelt als een volwaardige menstruatie! Je ovulatietesten waren dus niet de hele week helemaal wit? In principe klopt dat dan wel met dat je 2 weken geleden een soort van menstruatie had en dan nu wellicht een eisprong (of in ieder geval lijkt het daarop).. Maarja, ik ben ook geen deskundige haha!
@SjaMee, wat verschrikkelijk voor haar.. Denk je bijna op het punt te zijn de spannendste periode te hebben gehad, gaat het toch nog mis..
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch nog maar een test gedaan, dit keer met ochtendurine. Deed het gister 's middags, dus wilde vanmorgen toch nog even proberen of dat verschil zou maken. Maar was dus negatief. Vind het deze paar dagen vlak voor mijn nod toch wel lastig om niet te gaan testen merk ik ? maar weet dat het over een paar dagen weer anders kan zijn, dus ik wacht het af ?
 
Terug
Bovenaan