Zwanger worden van tweede kindje

Hoe is het met jullie? Nog een paar dagen naar de nod, ben benieuwd wie deze ronde een positieve test in handen heeft ;) 
misschien een rare vraag hoor, maar hebben jullie al ergens last van? Ik voel mijn rug en borsten een beetje, maar dat kan natuurlijk ook door een naderende menstruatie komen. Heb normaal gesproken nooit last voordat ik ongesteld wordt, dus het viel me wel even op! 
 
Hé dames,
ik klets graag net jullie mee. Een klein groepje inderdaad en dan weet je iniedergeval tegen wie je wat hebt gezegd ?
Ik heb een zoon van 12 maand en wij hebben net de eerste ronde gehad. Op naar ronde twee dan maar. Bij onze zoon hebben wij er drie ronde over gedaan, dus ook vrij vlot gelukkig. Maar inderdaad je gaat er misschien stiekem toch vanuit dat het deze keer ook vlot zal gaan, maar dat zegt natuurlijk niets helaas. 
 
ik ben er zeker van dat ik mijn regels krijg.Ìk had gisteren (9 DPO) een test gedaan en die was negatief. Dus ookal was het vrij vroeg, geloof ik er weer precies niet in.
En dat terwijl ik 2 weken er zeker van was dat het prijs ging zijn :( 
 
Lieve meiden! 
Ik ben moeder van een prachtige dochter van 3 en een bonus zoon van 10. 
Inmiddels zijn wij een half jaar gestopt met de pil en proberen we zwanger te worden van een derde kindje! 
Mijn cyclus is onregelmatig( 28, 36, 30, 33, 34). Inmiddels ben ik op mijn 38e dag en voel ik vanalles in mijn lichaam. Zere borsten, maagzuur, bruine afscheiding, vorige week een hele week ontzettend moe geweest. Af en toe misselheidsvlagen. 
Bij mijn dochter kwam de positieve test pas na om en nabij 3 weken na de 28 dagen. 
Wat denken jullie? Wordt hier zo onzeker van. 
 
Groetjes 
 
@Merelvh, nee inderdaad, dus maar proberen om maar zoveel mogelijk de instelling te hebben van: we zien wel wanneer het gebeurt! Ben benieuwd hoe lang ik die instelling vol ga houden ;)
@Ladyance, het kan nog alle kanten op hè :) het is nog vroeg om te testen, maar snap dat je na alle rondes jezelf alvast beschermt voor de teleurstelling.. ik duim voor je!
 
@gebruiker, heb je al getest? Misschien test je nu wel eerder dan bij je dochter. Het klinkt namelijk als zwangerschapsklachten inderdaad! Hoop het voor je! 
Ik heb vanmorgen weer getest (morgen nod), maar negatief. Hoeft nog niks te betekenen, maar het voelt een beetje alsof ik ongesteld ga worden ofzo.. heb een beetje een zwaar gevoel ik mijn onderbuik. Morgen maar weer testen..
 
ah echt? ik denk altijd als het 1x negatief is, dat ik sowieso mijn MS krijg. Ik zie namelijk zoveel mensen die al op 9 dpo een lichte lijn hebben dan..toch bedankt voor de hoop! :D
 
Terug
Bovenaan