Zwanger worden van tweede kindje

<p>Hoi dames,</p><p>Ik had deze topic al eens geopend, maar helaas reageerde daar op een gegeven moment niemand meer op, haha! </p><p>Dus bij deze poging 2 om gezellig te kunnen kletsen met andere dames die proberen om zwanger te worden van een tweede kindje (en niet na 1 reactie weer verdwijnen, hihi). Ik heb rond 14 juli mijn eisprong gehad, dus nog even geduld voordat ik mag testen. Dit is trouwens de tweede ronde!</p><p>Wie sluit zich aan? Liefs!</p>
 
Ja, jammer is dat he? Dan wil je verder kletsen, maar op 'n gegeven moment houdt 't dan op.. Ik wil heel graag met je mee kletsen, maar dat gaat nog niet. Ik moet nog 'n halfjaartje wachten ivm keizersnede, maar als die om is gaan wij ool voor 'n tweede kindje. Ik wens jou uiteraard heel veel succes en hoop dat 't snel raak mag zijn voor je. Groetjes!
 
Hoi, 
Wij gaan ook voor een 2e. We hebben al een zoon van 12 jaar.
Eisprong is ergens volgende week vrijdag. Heb cb test om dit te gaan testen.
Laten we hopen dat we snel goed nieuws hebben he 
Liefs
 
Hoi. Wij gaan ook voor een 2e kindje 
Ons zoontje jason is 2 jaar geworden in mei en ben momenteel 7 weken zwanger aankomende maandag hebben we de eerste echo... tot nu toe is deze blijven plakken en nog geen bloeding of iets dergelijks. Hoop wel dat alles klopt in mn buikje. 
 
Heel erg benieuwd wanneer is je menstruatie?
 
Hoi meiden, 
volgens mij heb ik ook op je vorige topic gereageerd:) leuk om mee te praten.
wij zijn nu bezig voor de tweede ronde voor tweede kindje.
onze dochter is 9 maanden oud en na 3 jaar via ivf geboren. 
Sinds die tijd zijn wij niet meer aan anticonceptie gegaan maar echt bewust voor een tweede bezig wordt dit ronde twee. Mocht het na een half jaar niet lukken gaan we weer via het ziekenhuis heg traject in.  
Hopelijk is het jullie snel gegund 
 
@mamvanMick, oeh spannend, jij kan al bijna testen dus! 
@Lindje, wat grappig zeg, al een zoon van 12! Ben dan ook wel heel benieuwd waarom het leeftijdsverschil zo groot is, bewuste keuze? (niet vervelend bedoeld hoor!)
@marijke, gefeliciteerd! Hoop voor je dat alles goed mag gaan, na hoeveel rondes was het raak? :) ik heb 'officieel' 25 juli mijn nod, op basis van een cyclus van 30 dagen. Maar aangezien mijn eisprong rond de 14e/15e was (iets later dan normaal dus), komt de menstruatie/positieve test misschien iets later dan de 25e. Nog even geduld dus :). Hoop dat je mijn uitleg snapt, haha!
 
Terug
Bovenaan