Zwanger worden van tweede kindje

Dag meiden, 
 
Ik ben ook bezig met ronde 2 , ook heb ik een zoon van 17 weken. 
Een maand na mijn bevalling had ik weer mijn cyclus terug, 2 weken geleden moest ik weer mijn menstruatie krijgen maar dat is niet gebeurd. Ik heb inmiddels al 4 testen gedaan en alle 4 waren negatief.
wel heb ik dezelfde klachten wat ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje.
misselijk, migraine en heel veel witte afscheiding. 
 
Groetjes 
 
Dankje nou ik heb gelukkig geluk, bij mn zoontje 1 maand en nu bij deze ook... 
Ok dat duurt niet lang meer hè maar er zijn ook testers met 6 dagen voor de nod en als je hcg nog laag is dan om de 3 dagen testen..
Ik hoop ook dat deze goed gaat... bij mn zoontje had ik een verkalkte placenta. Mn zoontje kreeg weinig voedingstoffen binnen. Ik rook en drink niet dus daar lig het niet aan... En hij is geboren met 2750 g en 47 cm. Zo benieuwd hoe het met de 2e gaat worden en wat voor gevolgen het zal hebben maar dat overleg ik maandag weer met de verloskundige... 
Zou heel leuk zijn als bij jou ook iets groeit... ik vernam het gelijk toen ik blijvende menstruatiepijn had en misselijkheid en meer hongergevoel... 
Heel benieuwd wat je test straks laat zien ?
 
Hoi meiden!
Hier ook bezig geweest voor nummertje 2! Zojuist een positieve test in handen! Probeer het langzaam te realiseren dat het echt is. 1 dag na NOD getest en dat was negatief, nu 5 dagen na NOD duidelijk positief.
Ons zoontje is onlangs 1 jaar geworden. Ben wel erg benieuwd hoe dat straks zal gaan met 2 kleintjes..
Ik hoop dat jullie binnenkort ook positief nieuws hebben!
 
Hoi dames!
Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje.. onze dochter is afgelopen juni 2 jaar geworden. Helaas heb ik PCOS dus ik heb nooit een idee wanneer mijn menstruatie/eisprong is. Hoop voor jullie dat het snel mag lukken!
 
@marijke: van harte gefeliciteerd! :) hopelijk gaat alles goed! Ik heb nog nooit gehoord van een verkalkte placenta, zagen ze dat op de echo destijds? 
 
Groetjes :) 
 
@minigini 
Ik weet niet wat pcos is en wat het inhoud maar hou je het wel bij met een app? 
Ik gebruik de app van mijn kalender een Roze boekje met een wit bloempje erop. Bij deze app kan ik alles bijhouden van gevoelens tot eisprong tot menstruatie en gemeenschap en zwangerschap. Ik gebruik deze app al 4 a5 jaar en alles klopt door deze app ben ik nu 2 keer zwanger geworden omdat het bevruchting en menstruatie kloppen... 
Hoop dat het gaat lukken. 
Ik ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan met een 2e... voor de papa zal het wennen moeten zijn want ik zorg volledig voor onze zoon. En hij doet leuke dingen met mn zoon... 
 
Die verkalkte placenta hebben ze na de bevalling onderzocht. Doen ze bij elke bevalling wat mij toen verteld is... 
 
Heel veel succes! 
 
Groetjes
 
Ook ik had op het vorige forum gereageerd.
@Marijke en Rh, gefeliciteerd! Spannend weer, maar super leuk.
Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met acupunctuur en heb daar nu wekelijks een afspraak staan. De vorige keer was ik na 2-3 behandelingen zwanger, ben benieuwd of dat dit keer ook zo is, al ga ik daar niet vanuit. Was best raar om daar precies een jaar later weer te zijn.
Volgend weekend wordt ons zoontje 1. Nooit van mezelf kunnen denken dat ik zo snel al met een 2e bezig zou zijn. Maar gezien onze leeftijd kunnen we geen jaren wachten. 
Succes iedereen! 
 
Goedemorgen,
@flowermom, dit komt omdat wij jaren uit elkaar zijn geweest. Sinds 3 maanden weer getrouwd. 
@Marijke en r h: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat fijn dat het zo snel weer raak is Marijke. Dat had ik met mijn zoon ook. Gebruikte toen de pil nog. 
Ik gebruik ook de kalender app. Heel fijn in gebruik. 
 
 
Hallo meiden .
Wij willen ook een 2e kindje we hebben al een zoon van 4 jaar . We zijn al een half jaar bezig en nog steeds niet raak en woor helaas ook niet ongesteld maar wil graag mee praten met jullie ?
 
Terug
Bovenaan