Zwanger worden vanaf augustus 2017

Hoi allemaal .
Ik ben op zoek naar anderen die ook sinds augustus proberen een kindje te krijgen om ervaringen te delen ?
Zelf zit ik nu 3 dagen voor mijn NOD en dit is dus de eerste poging. Zit jij ook vlak bij je NOD of is het misschien al gelukt bij de eerste poging? ??

Lieve groetjes Mebi
 
Hai Mebi,
Ik ben de laatste week van Augustus gestopt met de pil. Spannend he! Hier gaan we ook proberen een kindje te krijgen! Moet zeggen dat ik wel behoorlijk wat maffe klachten heb na het stoppen van de pil.. Gevoelige tepels, soort bandenpijn onderin mijn buik aan beide kanten en veel last van mijn rug! Hoe is dat bij jou? :)
Liefs, Kiki
 
Hai Mebi,
Ik ben de laatste week van Augustus gestopt met de pil. Spannend he! Hier gaan we ook proberen een kindje te krijgen! Moet zeggen dat ik wel behoorlijk wat maffe klachten heb na het stoppen van de pil.. Gevoelige tepels, soort bandenpijn onderin mijn buik aan beide kanten en veel last van mijn rug! Hoe is dat bij jou? :)
Liefs, Kiki
 
Hoi Kiek
spannend zeg ? Ik ben zelf een jaar geleden al gestopt met de pil . We hebben het al die tijd gewoon veilig gedaan en nu gaan we er dan voor . Heb deze cyclus gewoon grof uitgerekend wanneer mijn eisprong zou komen en we hebben rond die datum wel geklust ? 
Ik voel uiteraard ook vanalles , maar weet ook dat dat gewoon in je hoofd kan zitten doordat je het nu direct zo graag wil . Om me heen worden zoveel baby's geboren en hoor elke week wel weer dat er iemand zwanger is ?. 
Ik heb zelf vooral in de ochtend flink gevoelige borsten . Maar ook sinds vrijdag af en aan wat bruinverlies gehad . Alleen heb ik dat ook bijna iedere maand voordat mn menstruatie begint . Ben wel extreem emotioneel.. normaal jank ik al heel snel , maar nu kan ik het bij wijze al bij een afwasmiddel reclame hebben haha . Maar nogmaals weet dat op het moment dat je ervoor wil gaan . Dat je van alles gaat voelen. 
Maar weinig mensen hebben het geluk dat het direct lukt dus ik probeer wel realistisch te blijven ? 
Waar zit jij nu in je cyclus ? Ik heb zelf trouwens niets gemerkt van het 'ontpillen' toendertijd 
 
x Mebi
 
Oh wat fijn dat je dat al eerder hebt gedaan! Haha hier in de omgeving zijn ook steeds meer vrouwen zwanger, maar nu ik er zelf mee bezig ben lijkt het natuurlijk meer hahaha! Ze zeggen inderdaad dat het tussen je oren sit dat je overal last van kan hebben, maar bij deze klachten was het dat niet hoor hahaha! Rugpijn zorgde ervoor dat ik slecht sliep, heb een vernoeden dat het rond mijn eisprong was want nu is het weer zo goed als voorbij! 
O heb je zo'n last van emotioneel zijn joh? Lijkt me heel bizar hahaha... Dat kan ook goed vervelend zijn, bah!
Moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind om dit "geheim" te houden naar familie en vriendinnen. Normaal bespreek je alles met hun en dit zou ik ook wel erg graag willen delen. Maar ook weer niet, het is nu een soort geheimpje van mij en mijn vriend! Van jullie ook? Of deel je dit wel? :) 
Ik zit nu op dag 17 oftewel ik verwacht de 24ste mijn NOD zoals ze dat zeggen. Maar het is natuurlijk ook nog maar afwachten hoe mijn cyclus is!
Kiki X
 
Hoi ? 
Ja tuurlijk kunnen je symptomen er gewoon zijn :) er zijn genoeg vrouwen die het wel merken als ze stoppen met de pil . Grote kans dat het dan inderdaad je eisprong was . En wie weet gelijk raak ? Wanneer verwacht je je NOD? 
Ja ben echt achterlijk emotioneel . Echt om het minste of geringste komen de tranen op .. best wel irritant eigenlijk , maar ook dat kan komen doordat mijn menstruatie eraan zit te komen . Alhoewel het nu echt erger lijkt dan anders . 
Bij ons weten de ouders het wel en een goede vriendin van me . Ik vind het gewoon fijn om Mn ei kwijt te kunnen . Heb ze wel heel duidelijk gemaakt dat ze niet gelijk teveel moeten verwachten ??. Weet je of ze nou weten dat je bezig bent of niet . De verrassing en het geluk zal even groot zijn ? 
Nu op dit moment vind ik vooral het wachten irritant .. heb al dagenlang soms het gevoel dat Mn menstruatie eraan zit te komen . Die bekende krampen en dan ineens is het weer weg. Normaal heb ik die krampen ook , maar dan word ik altijd direct ongesteld wanneer ik dat voel dus jaaaa .. ?? Stiekem hoop ik echt maar reken er niet op 
 
Hi meiden
Ik klets gezellig mee. Ik ben 17 augustus gestopt met de pil. Daarna gewoon ongesteld geworden voor het ontpillen. Nu zit ik 6 dagen voor mijn volgende NOD. Ik ben super benieuwd. Ook omdat mijn vriend en ik elkaar soms 5 dagen moeten missen van wegen zijn werk. Ben ik super zwenuwachtig of het de eerste keer raak zal zijn.
xx
 
 
 
Hoii,
ook ik klets graag met jullie mee, 20 augustus gestopt met mijn pil. Sindsdien wel wat vage klachten.. ben erg benieuwd hoe lang het allemaal zal duren voordat de boel weer op gang komt. De meiden die in augustus gestopt zijn, wel het idee dat ze een eisprong hebben gehad?
 
xx
 
Terug
Bovenaan