Zwanger worden vanaf augustus 2017

Kreeftje hahaha dat herken ik wel van een jaar terug ja . Wilde constant tot Mn vriend er zelfs moe van werd . Maar dat is in jouw geval nu wel goed natuurlijk. Als jullie er direct voor gaan hoef je sowieso geen zin te 'maken' ?? 
 
 
 
Kreefjes : ik let af en toe op wat ik eet, maar soms neem ik lekker een carpaccio hoor hahaha. Ik slik wel foliumzuur en vitamine D voor zwangere vrouwen of voor vrouwen die zwanger willen worden. 
Ik heb het zwanger worden een jaar uitgesteld. Want best lang is na een miskraam. Maar wilde niet snel nog een keer teleurgesteld worden. Nu hopen op goed resultaat. 
Brekenen wanneer we moeten klussen heeft niet echt zin bij onze relatie. We klussen als we samen zijn. Maar dan alsnog wel om de dag. Dan zijn de zwemmers op zijn best. Al die poespas om snel zwanger te worden gebruik in dan wel hoor haha. 10 minuten met een kussen onder de billen en niet al te goed reinigen. Anders boen ik straks alle zwemmers weg hahaha. 
 
Het is echt super vaar via de telefoon. De berichten kan ik maar voor de helft lezen. De rest staat er niet eens op. 
Laten jullie het wel allemaal weten als de NOD is gekomen of juist niet ?? Daar gaan we natuurlijk voor met zijn alle 
 
 
Vanmiddag bij de action toch maar een doosje ovulatietesten meegenomen, dan heb ik nog het idee dat ik "iets" kan doen, en sowieso handig om te weten wanneer je mag klussen ? Zal wel voor gebruik de handleiding lezen Kiki haha ?

Ik merk zelf inderdaad ook dat mijn libido gestegen is, toch wel apart wat een pil met je lichaam kan doen eigenlijk..

Ik merk ook dat de site mobiel niet optimaal werkt maar via een tablet gaat dat beter. Ook ik zal duimen voor iedereen en laten we hopen dat onze wens allemaal snel in vervulling mag gaan!

Hoe staan jullie partners hierin? Over het algemeen hoor je vaak dat mannen zoiets hebben van laat de natuur zen werk maar doen en we zien het wel.. terwijl wij vrouwen het liefste gisteren nog een positieve test in handen zouden hebben gehad! We wachten maar ongeduldig af en kunnen hier allemaal onze gedachten en vragen kwijt wat toch wel erg fijn is!

Op mijn voeding let ik nog niet echt, wel gestart met VSM puur mama sinds ik gestopt ben met de pil. Het enigste wat ik op dit moment laat staan is alcohol tijdens feestjes etc. omdat dit toch je vruchtbaarheid zou
kunnen beinvloeden.

We houden elkaar op de hoogte ? 

Xx
 
Maxime kan echt goed begrijpen dat jullie een tijdje gewacht hebben hoor. wel fijn om nu er samen weer voor te gaan . Ik denk dat het berekenen ook niet altijd goed is , maar soms spelen er natuurlijk meer zaken waardoor het soms ook wel nodig is ?
Ik slik zelf ook foliumzuur en dat raden ze ook zeer aan als je bezig bent om een kinderwens te vervullen . 
Haha dat kussen onder je billen herken ik wel . Zo ging het 2 weken geleden hier ook. Kan geen kwaad toch en voelt beter om even te blijven liggen en ze een handje op weg te helpen ?
Ik hoop ook dat het bij iedereen snel mag lukken . 
Ik vind het zelf heel erg spannend worden. Het gevoel hebben van ik ben zwanger . Ik heb dat wel ook al heb ik geen idee hoe het voelt . Spannend hoor . Misschien zondag een test doen .. of zou dat te vroeg zijn als ik vrijdag mijn NOD heb ( als ik dan nog niet menstrueer natuurlijk ?)
 
 
 
Hoi beccie . Ja slim toch om die testen te kopen . Ik heb ze hier ook liggen hoor ? En dan heb je idd het gevoel dat je het nog een beetje in de hand hebt . 
Mijn vriend wil het ook heel graag . We zijn ruim 1,5 jaar samen . Hij is 34 ik bijna 31 en we weten zeker dat we het samen willen ( eigenlijk wist ik het meteen al ?) hij leeft wel mee en is zelfs de testen voor me gaan kopen zonder dat ik het wist ( we hadden het er alleen maat over gehad ) 
alleen het verschil met vrouwen is dat wij er gelijk het liefst de hele dag mee bezig zijn overal er over lezen en ook zo snel mogelijk zwanger willen worden ?? maar ik heb persoonlijk steun genoeg . Het is een lieverd ? 
Hoe is dat bij jou/ jullie vriend ? 
Xxx Mebi
 
Klopt inderdaad, en deze zijn nog redelijk betaalbaar als ik de prijzen van Clearblue zie dan schrik je je wezeloos!
Ja vrouwen zijn inderdaad wel erg op dat gebied.
Afgelopen Juli zijn wij getrouwd en eigenlijk wisten we dat we na de bruiloft aan kindjes wilden beginnen. Mijn man kan samen met mij heerlijk wegdromen bij het idee aan een klein mensje van ons 2 maar is ook heel reël dat zwanger worden een wonder is en dat we er niet té veel mee bezig moeten zijn en daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven, maar zelf zou ik het liefste al een babykamer inrichten hihi ?
 
 
Hihi ja die testen zijn zeer handig als je ze op de juiste manier gebruikt hahahaha! 
Mijn vriend vind het geloof ik wel erg spannend en is bang dat mochten we een kindje krijgen hij niet geduldig kan zijn hihi. Maar ik weet zeker dat hij super geduldig kan zijn en een goede papa wordt! Hij is wat dat betreft wat onzeker. Bij iedere symptoom die ik nu heb door het ontpillen denkt hij dat ik al zwanger ben haha!  We zijn nu bijna 6 jaar samen, hebben een eigen huisje mooi weten te maken en hebben al van alles mee gemaakt. 
Eerst wilde ik toch zeker nog wel een tijdje wachten voor we aan kinderen zouden beginnen, ik wilde nog rondreizen etc, maar opeens kon ik gewoon nieg meer wachten en er alleen maar aan denken hihi 
Volgens mij kan je zondags best een test doen hoor Mebi. Moeilijk he dat wachten? Hihi
 
Mocht ik overtijd zijn ga ik pas een week na mijn NOD testen. Bij mijn vorige zwangerschap kwam de test pas positief na 8 dagen overtijd. Met de testen van de action. Ik vind het zo'n onzin dat al die andere zwangerschapstesten zo belagelijk duur zijn. 7 van de 10 zijn negatief en dan is het zone van je geld toch? Kan je beter een goedkope test komen en er leuke baby kleren van kopen hahaha 
 
 
 
Terug
Bovenaan