Vanmiddag bij de action toch maar een doosje ovulatietesten meegenomen, dan heb ik nog het idee dat ik "iets" kan doen, en sowieso handig om te weten wanneer je mag klussen ? Zal wel voor gebruik de handleiding lezen Kiki haha ?
Ik merk zelf inderdaad ook dat mijn libido gestegen is, toch wel apart wat een pil met je lichaam kan doen eigenlijk..
Ik merk ook dat de site mobiel niet optimaal werkt maar via een tablet gaat dat beter. Ook ik zal duimen voor iedereen en laten we hopen dat onze wens allemaal snel in vervulling mag gaan!
Hoe staan jullie partners hierin? Over het algemeen hoor je vaak dat mannen zoiets hebben van laat de natuur zen werk maar doen en we zien het wel.. terwijl wij vrouwen het liefste gisteren nog een positieve test in handen zouden hebben gehad! We wachten maar ongeduldig af en kunnen hier allemaal onze gedachten en vragen kwijt wat toch wel erg fijn is!
Op mijn voeding let ik nog niet echt, wel gestart met VSM puur mama sinds ik gestopt ben met de pil. Het enigste wat ik op dit moment laat staan is alcohol tijdens feestjes etc. omdat dit toch je vruchtbaarheid zou
kunnen beinvloeden.
We houden elkaar op de hoogte ?
Xx