Zwanger worden vanaf augustus 2017

Mebi: Ik probeer natuurlijk niet te hard van stapel te lopen en aangezien dit echt nog maar net de eerste maand is nu dat ik de pil niet slik ga ik nergens vanuit haha! Ik verwacht mijn NLD op 24 september, mocht mijn cyclus dus 28 dagen zijn, anders heb ik ook geen idee haha! Zo moeilijk dit hihi.. 
Dat emotioneel lijkt mij ook erg vervelend, heb je daar alleen last van wanneer je alleen bent? 
Ah dat is wel erg fijn dat je er wel over kunt praten, en het zal hoe dan ook een verrassing zijn inderdaad mocht het zover zijn! Ik weet nog niet of ik dat ook zal doen, van sommige weet ik namelijk dat ze hun mond niet kunnen houden hihi! 
Wanneer is jou NOD? 
Maxime meer: Leuk dat je mee kletst! Wat spannend, ik ga duimen voor jullie! Wat vervelend dat je elkaar soms 5 dagen moet missen..
Kiki X
 
Nee Beccie, ik ben toevallig de 22ste gestopt met de pil.. Ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong heb gehad, maar durf het niet met zekerheid te zeggen omdat ik nog totaal geen idee heb hoe mijn cyclus zal gaan na 10 jaar de pil geslikt te hebben hihi.. En bij jou? Wat denk je zelf?
Liefs, X
 
Het is zeker vervelend, soms zie ik hem 2 keer in twee weken. Daarom is het zo vervelend dat we het klussen niet kunnen plannen op mijn ovulatie dagen. Vorig jaar oktober hebben wij een miskraam gehad. Was toen 9 weken zwanger. Meteen na het stoppen met de pil was het raak. Maar gok dat de kans klein is dat het weer gelijk lukt. 
Ik heb wel steken in mijn buik, toevallig ook deze twee dagen een griep te pakken met overgeven. Dus die symptomen reken in niet mee. Ook is mijn afscheiding erg aan het veranderen dan dat ik gewend ben. Waarom is het zo moeilijk om te wachten haha. Ik heb er echt geen geduld voor. Lukt het jullie wel?
 
 
 
 
 
Na 12 jaar aan de pil verwacht ik ook dat het bij mij even zal duren voordat mijn lichaam "ontpilt" is. Ook ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is maar als ik uit ga van 28 dagen dan heb ik op de dag dat mijn eisprong zou moeten zijn wel een ander soort afscheiding gehad.. ook heb ik sinds een aantal dagen wat last van een soort menstrauatiepijn maar tot nu toe geen menstruatie.
Tuurlijk hopen we allemaal dat het zo snel mogelijk lukt, dus ons geduld word aardig op de proef gesteld! 
iemand van jullie al overwogen om ovulatietesten te gaan gebruiken?
X
 
Maxime meer: Soms meer op geluk klussen dan hihi, lastig hoor! 
Jeetje een miskraam, heftig! Dat zal vast een enorme tegenslag zijn geweest voor jullie beide! Wauw, wie weet is het dit keer ook wel zo snel raak! Zo lastig om niet te weten wanneer het zover is en je iedere maand maar te moeten laten verrassen.. Ik kan daarin ook wel wat ongeduldig zijn hihi, maar we kunnen niks anders dan wachten!
Beccie: Ik ben inderdaad net als jou ook maar uitgegaan van een cyclus van 28 dagen! O spannend dus! Ik ben toevallig wel gestart met ovulatietesten, maar kwam er van de week achter dat ik het niet goed deed hahaha, je moest ze blijkbaar maar 10 seconden in de urine houden in plaats van 10 minuten ??... Dus vandaag opnieuw... Hij gaf negatief aan, weet nog niet helemaal hoe ik overal mee overweg moet gaan maar dat komt nog wel. Ik lees me overal wel in, maar lijk soms echt nog een leek haha!
 
Ook ik praat graag hier mee. 30 augustus ben ik gestopt met de nuvaring. We waren van plan eerst te wachten tot de eerste natuurlijke menstruatie, echter waren we bij de huisarts en die zei dat we daarop niet hoefde te wachten. Dus vanaf nu ook bezig met klussen. Ik heb sinds het stoppen met de nuvaring een soort van spierpijn in mijn buikspieren. Maar verder geen vage klachten. Ik ben zo benieuwd hoelang het gaat duren voor een eerste menstruatie of dat ik zwangerraak. 
Houden jullie ook al rekening met wat jullie wel en wat julie niet eten vanaf het moment van de ovulatie of doen julie dat ook voor die tijd?
 
 
 . Leuk dat er zoveel mee kletsen . Mijn NOD zal aankomende vrijdag zijn . Ik heb veel klachten , maar of het de eerste keer gelijk raak zal zijn is moeilijk te geloven . Ben wel vanmiddag voor het eerst mega duizelig geworden en heb wel weer wat bruinverlies . Dat maakt dat ik wel bang ben dat de ongesteldheid gewoon zal komen . 
Ik typ nu vanaf Mn telefoon . Kan de vorige berichten op de 1 of andere manier moeilijk lezen nu. 
Ben wel heel erg benieuwd bij wie het nu allemaal heel erg snel zal gaan . Je ziet ook zo vaak dat sommige er meer dan een jaar over doen. 
Wat heftig maxime . Lijkt me zo moeilijk als je een miskraam krijgt en vooral om daarna weer opnieuw te starten .. 
Kreeftjes ik hou nog niet echt rekening met wat ik eet . Gisteren nog sushi gegeten ? Dat zal ik pas doen op het moment dat ik weet dat het zo ver is .. doe jij dat wel al? 
Beccie ik heb inderdaad ovulatie testen aangeschaft . Daar willen we volgende maand mee beginnen :) beter om te weten wanneer je het beste kan klussen toch ?
Kiki het is ook moeilijk hè om niet gelijk mega enthousiast te worden . De 24e is nog best ver weg .. ga natuurlijk wel al voor je duimen . 
Ik ben niet alleen emotioneel als ik alleen ben . Ook als ik met anderen ben en echt om elk klein dingetje hihi 
 
xxx
 
Hihi het is mega moeilijk om niet te enthousiast te zijn! Ik ga voor iedereen natuurlijk heel hard mijn best doen met duimen! 
Vind het eerlijk gezegd ook wel bijzonder dat je lichaam zo kan reageren na het stoppen van de pil. Nooit bij stil gestaan eigenlijk dat je lichaam nu gewoon aan het "afkicken" is! Vroeg me af of jullie toevallig nu ook sinds het stoppen van de pil een verhoogd libidob hebben? Waar mijn vriend eerst regelmatig teleurgesteld werd wordt hij nu soms gek van me.. (schaam schaam hihi)!
Ik geloof dat ik die soort spierpijn wel herken kreeftje. Bij mij lijkt het net alsof er een soort spanning op staat. Ik heb dat gevoel ongeveer 4 dagen gehad en nu trekt het rustig aan weg gelukkig! 
Vind het fijn dat ik op deze manier met jullie in contact kom en er toch met andere over kan kletsen hihi!
 
Terug
Bovenaan