Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hallo jkls. 
Ik heb de testen van de action. Dan moet de test streep net zo donker of donkerder worden dan de controle streep. Hij zat er dik tegen aan maar niet helemaal. Dus ik dacht misschien dat het de dag ervoor wel echt een knaller was. Maar bij sommige vrouwen word de streep niet donkerder of even donker maar hebben dan wel een eisprong dus dat kan ook nog. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet er natuurlijk weinig van maar ik denk idd dat je je nu niet veel zorgen hoeft te maken zolang je geen bloedverlies hebt. En ook bloedverlies zegt niet alles. Een kennis van mij had heel vaak bloedverlies.. 
Groetjes 
 
Hoi allemaal!
Ook mijn vriend en ik zijn heel erg bezig met het krijgen van een kindje. Het wil alleen allemaal niet echt vlotten helaas. Maar ik vroeg mij af, wat doen jullie allemaal 'extra' om in verwachting te raken? Overal lees ik dat je bijvoorbeeld geen koffie 'mag' drinken, geen rauw eten(filet american), levenstijl veranderen, afvallen(goed gewicht) en natuurlijk stoppen met drinken, roken etc. Natuurlijk heb ik mijn levenstijl omgegooid, denk aan gezonder eten etc. Wij weten niet zo goed meer wat wij moeten omdat wij al zoooooveel info hebben opgezocht/gelezen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen etc!
 
Ik heb alles wat slecht is voor de groei van een baby al weg gezet. Zoals rauw vis/vlees.(sushi, filet american etc.) En slik foliumzuur. Eet gezonder inderdaad gewoon alvast om me voor te bereiden en die stoffen zitten dan toch in je bloed lijkt me niet echt bevordelijk voor de bevruchting. Roken en alcohol drinken deed ik toch al niet(darm problemen), dus dat scheelt! Wel als ik elke keer ongesteld wordt dan neem ik iets van de verboden lijst. Carpaccio bijvoorbeeld gewoon om de teleurstelling te verwerken!  
Dit systeem werkt voor mij prima en hierdoor is het ook wel vol te houden. En de kinderwens is zo groot dat ik zo een beetje alles er voor over heb. Dus dit is wel het minste wat ik kan doen.
 
Hi dames. Na een tijsje toch weer terug hier. Ik verwacht dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad. Ik heb namelijk weer wat gevoelige tepels. Dit had ik voor mijn mis kraam in juni ook vaak. Ik zit nu in de 5e week van mijn cyclus. Woensdag is het 5 weken geleden dat k ongesteld ben geweest. Haf voor mijn mis kraam cyclussen van minimaal 6 weken en na mijn miskraam in juni ben ik pas 2x ongesteld geweest.
 
Zo, het is al een tijdje geleden geweest dat er in dit topic is gereageerd :O
Heeft 1 van jullie ervaring met innestelingsbloed?
Ik heb namelijk exact 9 dagen na de eisprong last van bloedverlies. Ik kan het af met een inlegkruisje gelukkig. Maar het lijkt absoluut niet op een mesntruatie. En ik ben altijd exact op tijd met menstrueren... En mijn NOD is aankomende zondag pas..
 
Terug
Bovenaan