Zwanger worden - vanaf juli 2017

Iris en Suzanne, dankjewel! Yes ronde 3 was het raak. Voel me tot nu toch nog prima, nergens last van (op wat gevoelige borsten na). Nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Wel spannend allemaal! 
 
Morgen ochtend testen dan ben ik 2 dagen over tijd. Expres zo lang gewacht, wil heel graag testen maar aan andere kant ook weer niet omdat ik niet teleurgesteld wil worden. Ik ben al sinds gister kotsmisselijk, maagzuur en een opgeblazen gevoel.... met ovulatietesten geen knal streepje kunnen vinden. Wel een licht streepje. Dus snap er niks meer van. We zullen het wel zien morgen.
 
Ja getest en helaas negatief :( ook nog niet ongesteld. Hoop dat, dat dan maar snel komt... wel raar al die klachten misschien gewoon een griepje... op naar ronde 3 dan maar. 
 
O Suzanne wat jammer zeg! Inderdaad wel raar van de klachten. Dan kun je maar beter gewoon ongesteld worden zodat je weet waar je aan toe bent hé. Veel succes en hopelijk volgende ronde een positieve test. Bij ons was het ronde 3 ook raak, dus wie weet... 
 
Nog steeds niet ongesteld...kan ik dan toch zwanger zijn?
Ga het morgen wel testen als het nog niet zo ver is... geen ervaring mee en ben altijd gewoon op tijd dus het is gewoon heel raar. Maar wie weet. 1 van jullie daar ervaring mee?
 
Hmm ja zou wel kunnen. Dat je op het moment van testen nog te weinig hcg in je urina had om de test positief te laten uitslaan. Die klachten kunnen wel/niet passen bij een zwangerschap. Sommige hebben klachten maar ik heb bijv. nu nog nergens last van (ben nu 5 weken zwanger)... Een keer opnieuw testen kan wel, het hcg in je urine verdubbelt per dag dus zou dan wel zichtbaar moeten zijn.. 
 
Vandaag niet kunnen testen dus ik ga het morgen ochtend doen mijn Vriend en ik willen graag samen testen. Zal het morgen laten weten. Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld, zou voor ons wel een grote verassing zijn! Laten we het hopen zeg!
 
Terug
Bovenaan