Zwanger worden vanaf oktober

Hoi dames!

Ben benieuwd wie er zwanger wil worden vanaf oktober.

Ik heb begin september positief getest, helaas is het met 6 weken een miskraam geworden.

Nu gaan we er weer voor, geen idee nog wat mijn cyclus is, we zien wel!

Als je zin hebt om mee te schrijven in deze toch wel spannende tijd, welkom!

Liefs Rae
 
Hallo,
 
Ik schrijf graag mee. Heb in twee andere topics al iets neer gezet maar daar is voorlopig geen beweging. Wat droevig van je miskraam. Hopelijk is het snel raak. Was je net gestopt met de pil?
Ik ben in juli bevallen van een mooie dochter L* na 25 weken zwangerschap. We wachten nog tot het laatste onderzoek afgerond is. Normaal horen we weer iets in Oktober en als alles goed is gaan we met een bang hartje weer proberen.
Heb sinds gisteren mijn regels. Cyclus is normaal zo 27-28 dagen. Volgende NOD is 25Okt maar ik weet niet of we dat al halen. 9 okt bel ik zelf al eens naar het ziekenhuis. 
groetjes, J
 
Hoihoi,
wij hebben afgelopen dinsdag gehoord bij de 2de echo dat het hartje gestopt was. Ik had nu 11 weken moeten zijn en het is gestopt bij 8 weken. Ik loop er nu dus ook al ruim 3 weken mee rond. Maandag moeten we naar de gynaecoloog en voor woensdag staat er alvast een afspraak voor eventuele curretage. 
Maar zodra alles achter de rug is willen wij ook meteen weer van start dus dat zal in oktober zijn :) 
 
 
 Hey Anne,
:( zo jammer van je miskraam. Hopelijk verloopt alles zonder problemen volgende week en kan je weer uitkijken naar iets nieuw.
Hebben jullie al kleintjes rond lopen thuis? 
J
 
Hee meiden,
Ik slikte al een tijdje niet meer de pil, we waren net gestopt met condooms. Het was in 1 x raak! Hadden we absoluut niet verwacht. We hebben een dochter van net 2, en dat heeft ong een half jaar geduurd. De deze zwangerschap voelde gelijk al niet goed, heel appart, na een week dat we het wisten bruinverlies, daar een week mee doorgelopen en toen zette de miskraam door. Ondanks dat het nog erg pril was wel verdrietig.
Als ik reken vanaf de eerste dag van mijn miskraam, zou ik nu misch in mijn vruchtbare dagen zitten.
Ik ben nog heel erg aan het tweifelen of we er nu weer voor gaan om geen kans te laten schieten kort gezegd of dat ik eerst mijn menstruatie af wacht.
Wat naar dat jullie ook een miskraam gehad hebben, lijkt me heel moeilijk als je al verder bent.
@ J, wat voor onderzoeken lopen er?
@Anne, heb je last van bloedverlies? Of juist niet en krijg je daarom curretage?
 
Sterkte beiden,
Liefs
 
Jammer dat het uitgelopen is op een miskraam. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Good luck!
Zelf bezig voor ons eerste kindje, NOD 9 oktober spannend!
 
Ik ga ronde 2 in deze maand. Net ongesteld geworden dus nu even geduld hebben, over ongeveer 2 weken weer vruchtbaar. Ik had wel het gevoel zwanger te zijn, heb ook een licht positieve test gehad maar helaas. Het voordeel is wel dat ik nu mijn natuurlijk cyclus weet ( hoop ik dan). Die is gelukkig weer zoals ie altijd was zonder pil. Dus nu maar vol goede moed ronde twee in. Succes iedereen en sterkte voor degene die een miskraam hebben gehad. Dat is ook weer iets wat verwerkt moet worden.
 
Hoi dames ! Meld me aan hier erg spannend allemaal. Ik ben 20 september gestopt met de pil .. heb helaas geen bloeding gehad ik snapte er niks van. De strip daar voor werd ik de eerste dagen van de pil strip ongesteld. Dus ben gestopt en na week begonnen met een nieuwe strip .. na deze strip dus geen menstruatie. 2 weken veder zijn we nu en nog geen menstruatie. Ik heb me wel getest de eerste dag dat ik dan de pil weer hoorde te slikken maar deze gaf niks aan. Morgen ochtend toch maar even even voor alle zekerheid testen of hebben jullie andere adviezen of ervaringen ? Mijn vriend en ik hebben besloten er niet teveel mee bezig te zijn Maarn onbewust doe je dat toch wel. Succes iedereen en sterkte voor de dames die een miskraam gehad hebben :(

Liefs M
 
Terug
Bovenaan