Zwanger worden vanaf oktober

Ik heb nog (steeds) nergens last van en omdat het nu al 3,5 week in mij zit zonder leven is de kans behoorlijk klein dat het nog uit zichzelf komt zei de vk vandaar de afspraak voor curretage. 
Voor ons zou het ons 1ste kindje worden. 
Het was bij ons in 1x raak. Ik weet alleen nu niet of dat geluk was of dat we gewoon heel vruchtbaar zijn. Ik hoop het laatste want dat geeft toch moet ? 
ik had ook voorgenomen om het over mee heen te laten komen maar ben tog meteen met ovulatie testen aan de slag gegaan. Ik heb een onregelmatig cyclus dus die testen gaf mij wat rust. En om de dag seks hebben en ik bleef even liggen na de daad. 
Veel succes iedereen 
 
Hoi Anne W ,
wat vervelend en wat een teleurstelling .. vooral omdat het de nog zit. Hoop dat alles voorspoedig loopt en dat je snel maar een positieve test mag krijgen. Een vraagje , hoe werkt zo ovulatie test precies ? Aangezien ik nog steeds niet gemenstrueerd heb en heb net toch even een testje gedaan maar daar kwam helaas weer niks uit. 
Liefs M
 
Bij mij liepen de streepjes van de ovu testen echt op. Dus zag de pik gewoon aankomen. Helaas gisteren dan ongesteld geworden. Wel 2 weken na mijn eisprong. En pas eerste ronde dus ook fijn om eerst een natuurlijke cyclus te hebben. Ik voel mijn eisprong ook altijd dus ik twijfel of ik nu ovu testen ga gebruiken, was meer uit nieuwschierigheid of het klopte wat ik voelde. Ik denk dat we deze ronde maar gewoon zonder testen doen. 
 
Ik heb ovulatietesten clear blue. Deze zijn wel wat duurder maar vind ik wel heel duidelijk. Je houd dat staafje van de ovulatietest in je urine en dan na een tijdje komt er een rondje (geen ovulatie) of een smiley (wel ovulatie). Ook kunnen deze op ieder tijdstip van de dag dus hoeft niet percee met ochtendurine. 
Ik had/heb cyclussen die uitlopen van 25 dagen tot 38 dus voor mij was het wel echt handig. 
Nu heb ik mezelf voorgenomen om het eerst eens aan te zien maar weet niet of me dat gaat lukken. ? 
ondanks dat ik nog volledig in het proces zit van de miskraam kijk ik alweer zo ontzettend uit om het weer opnieuw te gaan proberen. De wens is alleen nog maar groter geworden. 
 
Een miskraam noem ik het wel niet, onze dochter is stil geboren na 25w3d. Wij hebben de zwangerschap afgebroken omdat ons meisje niet levensvatbaar was. Er lopen nu onderzoeken naar erfelijkheid. Indien deze testen negatief zijn noemen ze het pech en is het hopen op een gezond kindje. Als de onderzoeken positief zijn dan zijn we drager van een mutatie en kunnen ze ons verder helpen met IVF-PDG. Daar hoop ik eig niet op al is het dubbel. de shrik zit er dik in het is emotioneel nog erg moeilijk.
We waren zwanger in de tweede maand. Ik gebruik ovulatie testen en ik temp. ik vind het super handig. ik voel vanalles voor mijn eisprong en ging er eerst vanuit dat dit de eisprong was maar die is dus enkele dagen later. mijn LF is ook 12-13 dagen ipv 14. ik gebruik ovulatie testen van senistest, deze werken heel goed bij mij. Vanaf dat ik vruchtbaar slijm merk test ik, vaak is dat rond CD11, een heel licht streepje, en op CD14 positief. CD16 gaat mijn temp de hoogte in dus eisong op dag 15.
Sinds de bevalling ben ik meer of min weer regelmatig maar nog niet zoals voordien. Mijn regels zijn net achter de rug maar zo lang we niets weten van het ziekenhuis wachten we nog. 
Deze maand is een moeilijk maand, L* haar uitgerekende datum op 14de, en mijn verjaardag de 24ste die toch heel dubbel voelt nu.
@claudia ik heb hier echt zitten giechelen met je typfout :)
@kijk je cyclus kan even in de war zijn na de pilstop. Sommigen zijn direct regelmatig, anderen snappen hun lichaam helemaal niet en duurt het enkele weken of maanden! Ik zou je cervix slijm wat in het oog houden. Voor mijn eispong is die rekbaar, vlak er na cremerig en vlak voor mijn regels droog. sorry voor de info. hopelijk heb je er iets aan.
@Anne w ik wens je een snel herstel en dat het weer snel raak mag zijn.
babydust voor iedereen hier xxx
 
 
Mijn cyclus was altijd na het stoppen van de pil heel regelmatig en mijn menstruatie wat heviger. En mijn eisprong was vandaag ongeveer 14 dagen geleden. Die voel ik altijd dus dat is wel fijn. Plus dan ben ik net zo'n krolse kat haha. Meer zin dan normaal zeg maar. Mijn lichaam geeft het goed aan als ik vruchtbaar ben. Maar dat ik begin met een beetje bloeden en dan weer niks na 1 dag is nieuw voor mij. Ik hoop gewoon dat ik morgenochtend opsta en de sluizen open gaan hihi. Ben er nu veel meer mee bezig dan ik was met mijn vorige zwangerschappen. 
 
Bedankt voor je reactie @Oreomjl ! Ik snapte niet in het begin wat je bedoelde ik ben echt nieuw nieuw dus al die afkortingen ect is voor mij nog beetje onderzoeken. Maaaaar volgens mij snap ik je nu .. ( denk ik ) het gekke van alles is dat ik na de pil dus in me eigenlijke stopweek niet gemenstrueerd heb. Maar idd me lichaam is totaal in de war. Ben misselijk , buikpijn en sorry erg last van diaree. Me buik rommeld geen eetlust puistjes .. ben echt aan het ontpillen. 
Wat een spannende maar ook slopende tijd (lijkt mij) zit je in. Ik hoop echt van harte dat de testen en alles positief uitpakken. Als ik zulke dingen lees begin ik toch beetje zenuwachtig te worden. Mijn moeder is haar dochtertje ook kwijt geraakt ( mijn zus ) en mijn schoon moeder haar zoon als baby. Het lijkt allemaal zo mooi en vanzelf sprekend maar alles behalven dat. Ik hoop nogmaals dat alles positief voor je uitpakt. En dat je maar gauw mag gaan genieten. 
 
Liefs M ! 
 
Terug
Bovenaan