zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Als eerst ben ik heel blij met dit forum.
We zijn bezig met proberen zwanger te worden, en dat willen we niet aan iedereen vertellen. Hierdoor kan ik ook aan niemand vragen wat normaal is.

Nu klinkt dit misschien heel gek maar mn gevoel zegt zo dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant weet ik dat je jezelf helemaal gek kunt maken als je graag zwanger wilt worden. Dan zie je en voel je dingen die er niet zijn. Aan de andere kant heb ik ook verhalen gehoord dat je als vrouw het wel degelijk kunt voelen dat je zwanger bent terwijl je test nog negatief is. Heeft 1 van jullie hier ook ervaring mee?

Een andere vraag is passen de volgende klachten bij het zwanger zijn? Ik heb sinds vandaag een zeurend gevoel onder in mn buik, net of ik ongesteld moet worden. Ook heb ik nu meer afscheiding gekregen, wat normaal niet zo is. Daardoor ben ik weer bang dat het weer  niet zover is en dat ik dus vandaag of morgen weer ongesteld wordt.  Verder ben ik de laatste dagen erg moe, ookal slaap ik meer dan 10 uur. Andere klachten heb ik niet. Hou ik mezelf nou weer voor de gek of zijn dit nou echt duidelijk klachten voor een zwangerschap. Ik hoop zo dat het nu wel raak is.

Liefs Triesje81

Hoi Triesje

Het zouden zwangerschapsklachten kunnen zijn hoe lang ben ej al overtijd dan??
Ikzelf heb ook vaak het idee dat ik wta voel wat op zwangerschap kan lijken maar heb me afgelopen zaterdag egtest en was helaas negatief maar mijn probleem is dat ik na het stoppen van de pil eind maart niet meer ongetseld ben geweest dus niet eens weet of ik een eisprong heb

groetjes nadia

Hoi Triesje,

Fijn dit forum he? Kun je lekker alles van je af schrijven.

Ik heb zelf heel kort zwanger mogen zijn (heb na 7 weken mk gehad), maar toen had ik echt last van die typische "zwangerkwaaltjes", had last van mn borsten, rommelige darmen en was snel moe.

We zijn nu weer volop bezig (ronde 4 binnenkort), maar heb al weer een paar keer gedacht dat ik zwanger was, had enorm pijnlijke borsten en last van stemmingswisselingen, maar toen bleek elke keer dat ik de dag(en) daarna ongesteld werd.... (helaas).

Maar wanneer is je NOD? Als je die al hebt, dan kun je een test doen, dan weet je het zeker!!

Nou veel succes en houd ons op de hoogte!!

Liefs Marije

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:13:53'));

Hoi Triesje

Ikzelf heb ook vaak het idee dat ik wta voel wat op zwangerschap kan lijken maar heb me afgelopen zaterdag egtest en was helaas negatief maar mijn probleem is dat ik na het stoppen van de pil eind maart niet meer ongetseld ben geweest dus niet eens weet of ik een eisprong heb

groetjes nadia

Ik ben nog niet overtijd, dat maakt het zo moeilijk. De vorige keer was ik namelijk 8 dagen overtijd en toen werd ik alsnog ongesteld. Ik moet  nu  aanstaande zaterdag ongesteld worden. Dus ik wachte het nog maar af en hoop maar dat goed nieuws wordt. Wel vervelend dat je niet meer ongesteld bent geworden nadat je gestopt bent met de pil, dat maakt het nog lastiger.

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:29:42'));

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:13:53'));

Hoi Triesje

groetjes nadia

Ik ben nog niet overtijd, dat maakt het zo moeilijk. De vorige keer was ik namelijk 8 dagen overtijd en toen werd ik alsnog ongesteld. Ik moet  nu  aanstaande zaterdag ongesteld worden. Dus ik wachte het nog maar af en hoop maar dat goed nieuws wordt. Wel vervelend dat je niet meer ongesteld bent geworden nadat je gestopt bent met de pil, dat maakt het nog lastiger.

Ja dan kan het bij jou nog alle kanten uitgaan of toch zwanger zijn of voortekens voor de ongesteldheid ik duim voor je en laat je me iets weten of het nu wle of niet zo is???

nadia

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:24:25'));

Hoi Triesje,

Fijn dit forum he? Kun je lekker alles van je af schrijven.

Ik heb zelf heel kort zwanger mogen zijn (heb na 7 weken mk gehad), maar toen had ik echt last van die typische "zwangerkwaaltjes", had last van mn borsten, rommelige darmen en was snel moe.

We zijn nu weer volop bezig (ronde 4 binnenkort), maar heb al weer een paar keer gedacht dat ik zwanger was, had enorm pijnlijke borsten en last van stemmingswisselingen, maar toen bleek elke keer dat ik de dag(en) daarna ongesteld werd.... (helaas).

Maar wanneer is je NOD? Als je die al hebt, dan kun je een test doen, dan weet je het zeker!!

Nou veel succes en houd ons op de hoogte!!

Liefs Marije

Hoi Marije,

Het is inderdaad fijn om eens van je af te kunnen schrijven.
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad.
Ik hoop dat het nu wel snel voor je raak wordt.
Wij zijn nu met ronde 3 bezig.
Ik ben net nieuw hier dus ik weet niet wat sommuge dingen beteken, net zoald NOD, ik neem nieuwe ongesteldheids datum????
Die is in ieder geval aanstaande zaterdag, dus ik kan nog niet testen.
Daarom ben ik zo bang dat ik weer mezelf helemaal gek zit te maken.
Maar goed  ik moet nog even geduld hebben, maar wat duurt wachten dan zo lang he.

Ik wens jou ook veel succes!

Groetjes Triesje81

Ha Triesje 81,

Fijn dit forum he. wij zijn ook bezig om een kindje te krijgen. Ik praat er wel met vriendinnen over. Ik vindt het eigenlijk wel fijn dat ik het verteld heb hier en daar. Kan je niemand in vertrouwen nemen die ook probeert  beebies te krijgen of zijn die er in de omgeving niet? En anders kunnen  wij je  natuurlijk helpen.

X Deleve

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:33:22'));

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:29:42'));

Hoi Triesje

groetjes nadia

Ja dan kan het bij jou nog alle kanten uitgaan of toch zwanger zijn of voortekens voor de ongesteldheid ik duim voor je en laat je me iets weten of het nu wle of niet zo is???

nadia

Dank je wel, ik zal ook voor jou duimen en ik laat het zeker weten.
Groetjes!!

Terug
Bovenaan