zwanger worden

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 11:34:35'));

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 11:54:18'));

Hoi Triesje,

Ik las net dat je vandaag ongi moet worden? Ik vroeg me af of het al zover was, of dat je al een test hebt gedaan?
Ben benieuwd.

Liefs Marije
Hoi Marije,

Wat lief dat je er naar vraagt, dank je!
Maar ik ben nog niet ongi!
We hebben besloten om te wachten met testen tot aanstaande zondag.
We zijn bang als we te snel testen dat het negatief is en dat is dan weer zo'n terleurstelling, dus we wachten nog even en ben ik zondag dan nog niet ongi dan is de kans zeer groot dat het nu raak is. We duimen wat af!  

Liefs Triesje81

P.S.Wat houdt NOD in????

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 11:37:50'));

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 11:34:35'));

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 11:54:18'));

Hoi Triesje,

Ik las net dat je vandaag ongi moet worden? Ik vroeg me af of het al zover was, of dat je al een test hebt gedaan?
Ben benieuwd.

Liefs Marije
Hoi Marije,

Wat lief dat je er naar vraagt, dank je!
Maar ik ben nog niet ongi!
We hebben besloten om te wachten met testen tot aanstaande zondag.
We zijn bang als we te snel testen dat het negatief is en dat is dan weer zo'n terleurstelling, dus we wachten nog even en ben ik zondag dan nog niet ongi dan is de kans zeer groot dat het nu raak is. We duimen wat af!  

Liefs Triesje81

P.S.Wat houdt NOD in????

Hoi Triesje,

Ben ik weer.....

NOD is Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar dat (hopelijk) niet wordt!!!!

Ga je morgen testen? Of ben je ondertussen al ongi?

Veel succes!

Liefs Marije

Hoi Marije,

Nou ik ben nog niet ongi geworden!!
Maar ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief, dus erg balen.
Ik ben nu al meer dan een week overtijd.
We wachten nog tot volgende week en doen dan weer een test en als die weer negatief is dan gaan we naar de huisarts.
Ik heb wel begrepen dat je soms nog te weinig HCG hormoon aanmaakt, en dat sommige vrouwen dus wel zwanger zijn maar dat de test dan negatief aan geeft.
Als er dan een bloedtest en een echo wordt gemaakt dan blijken ze toch zwanger te zijn.
Dat zou wel fantastisch zijn als dat ook bij mij is, maar ik ga er maar niet teveel op hopen.
Wie weet wordt ik toch nog ongesteld, alleen dan zou het voor mij wel heel laat zijn.
Wel ben ik nog steeds erg moe, en regelmatig misselijk en heb nog steeds veel afscheiding.

Maar goed we wachten het maar af, het lichaam kan maar rare dingen met je doen.

LIefs Triesje.

quote: Triesje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 18:19:52'));

Hoi Marije,

Nou ik ben nog niet ongi geworden!!
Maar ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief, dus erg balen.
Ik ben nu al meer dan een week overtijd.
We wachten nog tot volgende week en doen dan weer een test en als die weer negatief is dan gaan we naar de huisarts.
Ik heb wel begrepen dat je soms nog te weinig HCG hormoon aanmaakt, en dat sommige vrouwen dus wel zwanger zijn maar dat de test dan negatief aan geeft.
Als er dan een bloedtest en een echo wordt gemaakt dan blijken ze toch zwanger te zijn.
Dat zou wel fantastisch zijn als dat ook bij mij is, maar ik ga er maar niet teveel op hopen.
Wie weet wordt ik toch nog ongesteld, alleen dan zou het voor mij wel heel laat zijn.
Wel ben ik nog steeds erg moe, en regelmatig misselijk en heb nog steeds veel afscheiding.

Maar goed we wachten het maar af, het lichaam kan maar rare dingen met je doen.

LIefs Triesje.

Nu vergeet ik helemaal te vragen hoe het er verder bij jou voor staat!
Wanneer is je NOD??
Ik hoop dat het bij jou allemaal wat duidelijker is dan bij mij, dat je dus ook niet zo lang hoeft te wachten.

Wat spannend zeg!!! Ik ben benieuwd!
Mijn NOD is 14 augustus en ik moet deze week mn eisprong hebben, ben aan t testen met ovulatietesten en tot nu toe nog niks. We moeten maar ff afwachten nog!!

Ik duim voor je!

Liefs Marije

Ha Triesje,

Ook ik ben bezig voor ons eerste kindje (nu 2e ronde). In de eerste ronde had ik na de ovulatie steeds ene menstruatie-achtig gevoel. ook had ik last van veel afscheiding. Dit kan door een zwangerschap komen, maar dat hoeft niet. ik werd uiteindelijk dan ook netjes ongesteld, dus helaas, deze maand nog geen positieve test voor mij.

Zo zie je maar,  je lichaam kan je rare dingen laten voelen. Succes met het wachten op je NOD.

Nath  

Terug
Bovenaan