ZWANGER WORDEN!!!

A

Anoniem

Guest
Voor alle meiden die graag zwanger willen worden. Misschien wat over jezelf schrijven en met elkaar praten over het zwanger worden!!

Over mij, ik ben 26 en sinds half maart bezig. Ik was in 1x zwanger, maar helaas bij 6 weken een miskraam. Duurde bijna 9 weken voor ik weer ongesteld werd. Nu zit ik dus in ronde 2 en heb geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn.
Gebruik sinds woensdag ovulatietesten, dus ben benieuwd!!

Kus

zie ook mijn verhaal bij wie er nog meer in ronde 2 zit...

Hallo,

Ik klets gezellig mee!! Ik ben 28 jaar en wil ook graag zwanger worden. Ik ben in mei gestopt met de pil en had na 30 dgn mijn eerste NOD. Ik heb ook geen idee wanneer mijn volgende NOD is. Als het 30dgn zou zijn dan had het gisteren moeten komen, niet dus. Vanmorgen een test gedaan, maar deze was negatief. Ik weet dat het een tijd kan duren voordat je zwanger raakt, maar het is dan wel fijn als je een regelmatige cylcus hebt en in ieder geval ongesteld wordt. Ik wordt er zo maar onzeker van. Ik kan alleen maar hopen dat ik snel ongesteld wordt. Bij jou duurde het ook 9 weken, of kwam dat door je miskraam? Hoe gaat het met de ovulatie testen?

Hoi bubbles

Irritant is dat he als je niet weet hoe of wat.
Als je net gestopt ben met de pil kan je heel onregelmatig zijn, omdat je lichaam moet 'ontpillen', maar ik had gelijk een regelmatige cyclus. Zat altijd tussen de 32 en 34 dagen. Hoop dat dat nu weer zo is. Die 9 weken was denk ik wel een uitzondering, hoop ik.
Nu 2 keer ovulatietest gedaan en streepje haast niet te zien. Ben benieuwd wanneer het streepje donkerder wordt. Hoop snel.

Kus

Ik hoop voor je dat je cylcus weer op gang komt. Is het al lang geleden dat je je laatste NOD gehad hebt?
En inderdaad je lichaam moet van de hormonen van de pil af, maar ik heb een lichte pil gehad, wel 15 jaar geslikt.
Misschien zijn die ovulatietesten wel iets, maar ik ben bang dat ik dan met niets anders bezig kan zijn dan het zwanger worden. ( Ik ben er nou ook al heel veel mee bezig) Ik wacht denk ik een half jaar af.

Hoi meiden,

Ik ben in maart gestopt met de pil en wilde ook eerst ontpillen voor we voor het echie zouden proberen. Ik heb het geluk gehad dat ik direct een heel regelmatige cyclus had.
Wel heb ik vorige maand, wat officieel ronde 1 was, een ovulatietest gedaan van predictor. Rond de dag dat het zou moeten had ik een dikke vetten paarse streep. Was voor mij heel prettig dat ik weet dat ik een standaard cyclus heb en dat we dus op de juiste dagen klussen zeg maar.
Zal nu ook geen ovulatietest meer doen en gewoon kijken wat er gebeurt, maar voel dat het wel een stukje rust geeft.

Groetjes

hoi dames,

ook hier net met de pil gestopt en nu afwachten wat er gaat gebeuren, mijn lichaam geeft allemaal singnalen af dat het al zover is, maar ik weet ook ontzettend goed dat je lichaam je enorm voor de gek kan hebben!!! (ervaring)
ben enorm benieuwd, kan officieel morgen testen! spannend

groetjes

Succes morgen mommy3!! Spannend..

Ik heb 24 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Wil er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust doe ik dat toch.. Ken mijn cyclus en mijn eisprong niet..
Daarom gebruik ik ovulatietesten, om erachter te komen.
Suc6 voor iedereen!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan