ZWANGER WORDEN!!!

hoi hoi

ik weet nog niets! test was negatief! maar mijn menstruatie is er ook nog niet!
ik weet dat het nog kan hoor, bij de vorige zwangerschap duurde het 4 dagen voor dat de test positief was! en voor hetzelfde geld komt alles ff later op gang! afwachten dus!!

liefs

Hey Mariette

Het streepje ging over de ovulatietest!! Moet eerst nog een eisprong krijgen.
Beetje jammer van je man!! Wel lief om te zien dat hij zo met de puppy bezig is, maar andere dingen zijn ook belangrijk!!

En mommy3, geen menstruatie is nog steeds een goed teken!! Duim voor je!

Kus

Hai hai,

@Mariette: op het vorige forum had ik ook al met jou en nog andere meiden gekletst, over zwangerschapsverschijnselen geloof ik. Leuk dat jullie een puppy hebben! Das ook een hele verzorging en opvoeden volgens mij. Beetje jammer dat je man dan minder zin om te klussen heeft zeg!

Ik kan echt niet wachten tot vrijdag!! Misschien ga ik morgen testen, maar ja, drie dagen van te voren is wel vroeg. Had trouwens ontdekt dat als m'n temperatuur tot 36.6 zakt, dan volgt de ongie binnen 1 tot 2 dagen. Das één van de conclusies na drie maanden temperaturen ;-) Vanochtend was ie 36,8 dus ik maak nog steeds kans, haha!
Heb vandaag wel ongiekrampjes. Spannend!!

@Hope26: ik hoop dat je snel een dikke ovulatiestreep hebt! Dan kun je lekker gericht klussen!

@Mommy3: Spannend!!! Hou ons op de hoogte!

@Juliette: Leuk dat je ook meekletst. Wat er dat je eerste zwangerschap in een miskraam geeindigd is. Gelukkig heeft je lichaam zich weer wat herstelt en kun je opnieuw proberen zwanger te worden!
(Moest even gniffelen toen ik je naam las, want je naam staat in mijn lijstje met leuke meisjesnamen voor als het zover is)

Hebben jullie ook al nagedacht over namen?
Ik heb een lijstje gemaakt met tien meisjes en tien jongensnamen. Vind het gewoon leuk om daar eens per maand ff naar te kijken en we wijzigen. Ik had de namen helemaal 'zelf' bedacht, en nu blijkt dat de twee namen die ik het leukst vond hoog in de top 10 staan. Beetje jammer want ik vind het niet zo leuk als de naam van je kindje heel vaak voorkomt. Maar ja, we verzinnen gewoon verder;-)

Martine

Hee Martine

Snap dat je niet kan wachten, zou ik ook niet kunnen, maar de kans dat het dan negatief is, is wel groot, terwijl je misschien wel zwanger bent.
Ik heb nog helemaal niet nagedacht over namen, eerst maar eens zwanger worden. Jij bent er aardig vroeg mee!!!

Kus

Hoii,

Ik heb 1 jongensnaam in mijn hoofd verder niks. Ben er ook niet mee bezig.. Is voor mij alleen maar frustrerend als het niet lukt om zwanger te worden of dat het nog lang duurt. Ben er nu onbewust al zoveel mee bezig.. Dus ga daar lekker verder overnadenken als ik zwanger mag worden..

XxX

Mommy 3, ik hoop voor je dat de test postitief is over een paar dagen.

Martine, voor jou is het ook duimen voor een positieve test.

Met namen ben ik nog niet zo veel bezig, eerst maar eens ongesteld of zwanger worden!!

Bubbles

Hoi dames,
Ik zelf ben 20, sinds eind mei gestopt met de pil. Vervolgens eerst heel erg met m'n gezondheid bezig geweest. Gestopt met roken, meer gaan bewegen etc.
Goh, jullie hebben het allemaal over de rondes etc. Ik zou het niet weten. Wij willen gewoon graag een kindje, ons seks leven is er alleen maar beter op geworden, dus we zien wel.
Ik dacht eigenlijk ook wel dat ik vrijwel meteen zwanger zou worden, maar na ruim 8jaar de pil geslikt te hebben kan dat niet.
Ook ik heb vorige maand een ovulatie test geprobeerd, Clearblue gaf het meteen aan, toch niet zwanger.
Ik vind het allemaal zo ingewikkeld dat ik besloten heb om het voorlopig nog natuurlijk te laten gaan, ook de ovulatietest maar ff links te laten liggen.

Allemaal succes dames! Hopen op een positieve uitslag!

Groet, Tessa

@Martine: Leuk om te lezen dat er meerdere dames zijn die al eerder over namen denken. Ook ik had al zitten kijken op internet wat ik nou echt leuk vind. Alleen kwam ik tot de conclusie dat meisjesnamen erg lastig zijn.
@Mommy3: Super spannend :) ik hoor het graag!
Mijn cyclus is ineens ontzettend onregelmatig geworden. De eerste nadat ik gestopt was met de pil was gewoon na 30 dagen. Nu ineens gaat ie onregelmatig worden.
@Mariette: Mijn vriend en ik hebben ook gedacht aan een hondje inderdaad. Vervolgens een hondje te logeren gehad 2weken, onze katten reageerden er niet goed op, dus helaas. Inderdaad wel blijven klussen hoor!

Succes!

Gr, tes

Terug
Bovenaan