Zwanger worden

Wij zijn bezig voor een 2de kindje en we hopen natuurlijk dat het snel raak is.
Maar het is natuurlijk afwachten of het zo snel lukt..maar met Silvy was ik ook binnen 2 maanden zwanger toen ik gestopt was met de pil wel weer spannend hoor.
Met 1,5 jaar zou Silvy het nog niet begrijpen als ik binnenkort zwanger zou zijn..of zouden ze dat wel al begrijpen.?
Wel leuk hoor en zo spannend.!

Hey wij ook! Wij zijn nu in ronde drie beland. ik ben zo nieuwsgierig wanneer het weer gaat lukken? Ik hoop heel snel want ik heb er zo'n zin in. Soms ook wel een beetje bang dat het misschien niet gaat lukken, al heb ik tot nu toe daar geen reden toe. Hoe ervaar jij het?

Hey,

Vorige keer met Silvy was ik binnen 2 maanden zwanger toen ik gestopt was met de pil dus dat was vrij snel.
We zitten nu in ronde 1 dus het zou wel leuk zijn als het het 1 keer lukt..het kan natuurlijk maar het kan ook zo een paar maanden duren.
We hopen natuurlijk binnenkort hier leuk nieuws te vertellen dat ik zwanger ben.
Was jij vorige keer snel zwanger van lois.?
Van welke datum van januari is Lois.?
Silvy is van 21 januari.

Liefs

Loïs van 24 januari.

wij zijn toen in mei 2007 gestopt met de pil... in oktober (ronde 5) zwanger... werd een miskraam... toen even rustig aan gedaan tot februari... toen in rond 3 alweer zwanger. Dus ik hoop dat het nu ook weer zo snel raak is. Ik kan eigenlijk niet wachten... hoop dat het allemaal weer wil lukken!
Ik moet mezelf echt bedwingen om positief te denken, want de angst dat het niet lukt ligt alweer op de loer. Dat had ik bij de eerste keren ook. Echt zo irritant dat doemdenken, terwijl je geen reden hebt. Het lijkt me gewoon zo erg om het nooit meer mee te mogen maken.

Wanneer is je NOD? De mijne 27 augustus... spannende weken dus weer!

Hoi,

Voor dat ik zwanger werd van Silvy heb ik ook 2 miskramen gehad..in 2007 en in 2008..
In 2007 kreeg ik met 6 weken een miskraam en in begin 2008 kreeg ik met 12 weken een miskraam..wel erg hoor..
En eind juni 2008 werd ik zwanger van Silvy en is geboren op 21 januari 2009 6 weken te vroeg..was 1 maart 2009 uitgerekend.
Nu zijn we bezig voor een 2de wondertje..hoop zo dat snel raak is.!
Mijn Nod is op 1 september..en 3 september zou ik een zwangerschapstest kunnen doen.
Wanneer kan jij testen dan.?

Liefs

Hey Zeevang,

Ik kan op zich wel vrijdag 28 aug al testen want ik weet dat ik een vroege eisprong heb gehad en we dus ook een kansje maken. Alleen ik wacht wel even een paar dagen. Als ik overtijd ben, misschien zondag. Ik hoop er ook heel erg op! Ik voel al weer vanalles op mijn manier, maar ik weet uit ervaring dat dat allemaal niets zegt.

Nog een weekje... ik probeer maar niet te veel te hopen want het kan ook allemaal at langer in beslag gaan nemen... je hoort het zo vaak dat het bij een tweede ook langer kan duren dan je verwacht...

Staan jullie er wel relaxed in?? Of heb je ook weinig geduld net als ik?

liefs

Hoi Meiden,

Ook wij willen graag een tweede kindje. Mijn zoontje is nu ook 1,5 jaar. Spannend allemaal weer he! Vorige keer duurde het bij mij 9 maanden voor ik zwanger was. Das dus wel ff een tijdje. Misschien weet mijn lijf nu beter hoe het moet! hahaha. Succes allemaal!

groetjes Liff

Hey,

Leuk dat er nog iemand gereageerd op dit onderwerp die graag zwanger wilt worden.
Wij zijn ook ongeduldig hoor in dit soort dingen..het liefst zouden we willen dat het meteen raak is.
Het zou volgens hoe we het berekenen vandaag of morgen mijn innestelingdag moeten zijn.
Ik heb sinds vanmorgen behoorlijk last van mijn onderrug..dus wie weet..
Het hoeft natuurlijk helemaal niets te zeggen..als je graag zwanger wilt worden dan voel je die pijntjes al gauw.
Wij gaan testen op 3 september..we hopen ook niet teveel..het blijft natuurlijk afwachten.

Terug
Bovenaan