Als ik aan mijn bevalling terug denk, wetende dat ik het nog een keer moet doen, word ik soms wel een beetje benauwd. Ik had wel een prima bevalling hoor. rond 9 uur savonds begon het te rommelen, wat weeen onregelmatig. Gewoon lekker gaan slapen! Om 6 uur sochtends wakker geworden van de weeen. Toen om de 5 minuten. Ziekenhuis gebeld (had medische indicatie gekregen de dag ervoor ivm bloeddruk) Die vonden dat ik moest komen als ik daar zelf aan toe was. Heerlijk. Tot 3 uur smiddags lekker thuis de weeen opgevangen, nog prima te doen allemaal. De rit naar het ziekenhuis was niet fijn. file! Was vrijdag middag! hahaha. Maargoed, in het ziekenhuis aangekomen al 7 cm!!! Na een paar uur hebben ze me weeenopwakkers gegeven, was allemaal niet krachtig genoeg. Om kwart over 8 mocht ik persen en om kwart over 9 is mijn zoontje geboren. Wel een hoop hechtingen. Dat vond ik nog het pijnlijkst van de hele bevalling! Hechten. Zonder verdoving, want ik zou er niets van voelen met mijn kindje op mijn borst. Nou doei! Dat nooit meer. Heerlijke kraamtijd gehad, ook hier wat opstartproblemen met de bv, incl spruw en kloven. Toch doorgezet, en daarna 3 maanden bv gegeven. Als het bij de 2e weer zo moeizaam gaat, stop ik ermee! Heeft toch een wat negatief stempel gedrukt op de kraamtijd!
Bloempje, jij bent dus thuis bevallen! Dapper van je. Heel knap! Zie je niet op tegen een 2e bevalling?
Nou heeeeeel veeeeeel succes voor zondag!