Zwanger worden

Hey,

Liff,wanneer kon jij testen dan.?
Spannend Bloempje morgen kan jij al testen..
Ik moet nog tot donderdag 2 september wachten met testen..
Ik heb wel al sinds gister pijnlijke borsten..o zo benieuwd zijn we of we zwanger zijn voor een brusje voor Silvy..wachten tot donderdag is echt heel moeilijk ha ha.
Laat je het morgen weten Bloempje..We duimen hier voor je.'

Liefs

Hey, wij hebben nieuws! We hebben vanmorgen getest.... hartstikke positief! We leven weer helemaal in de roes. Aan de ene kant heel blij en aan en aan de andere moet je weer helemaal wennen aan het idee dat het nu toch echt zover is! Het gaat allemaal zo weer veranderen... Loïs niet meer alleen, moet ze de aandacht gaan delen... ik ben heel blij maar ben ook blij dat we het nog even lekker voor onszelf houden! Even met zijn tweeën meer weten dan de anderen. Ik heb de hele dag geen honger gehad omdat ik zo vol adrenaline zat,.ik kon geen hap door mijn keel krijgen. Nu merk ik dat ik weer wat ga ontspannen en ga zo eens lekker eten.

Ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan! Ik heb eerder (in nov 2007 al) een miskraam gehad en dat is zo verdrietig en naar. Ik probeer dat maar zoveel mogelijk weg te zetten. Zolang we geen bloed zien genieten we zoveel mogelijk!

Mijn borsten doen nu wel meer pijn, meer dan voor een menstruatie maar wel goed te doen. Verder geen klachten nog.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel zal komen!

Hey Bloempje.

Super gefeliciteerd met jullie zwangerschap.!
Kan me voorstellen dat je vandaag geen hap door je keel hebt gekregen.
Ik heb ook 2 miskramen gehad voor Silvy.
Ik heb sinds 2 dagen pijn in mijn borsten..woensdag heb ik mijn Nod..en donderdag testen..en hopelijk komen wij dan ook met leuk nieuws.!
We hebben gister al bij de kruidvat cleur-bleu digitaal gekocht alvast voor donderdag.
Welke test had jij gedaan.?

Liefs

O, gewoon een kruidvat test van 2 voor 5 euro! Lekker goedkoop en werkt supersnel en kleurt duidelijk! Ik vind die van CB zo duur! Dus ik ben met deze duidelijke test echt tevreden. Ik weet toch wel wanneer mijn ei was, ik ben dus naar alle waarschijnlijkheid nu 4,5 week zwanger.

Ik vind het nog zo spannend allemaal! Zo onwerkelijk en zo gek. Het moet echt nog even landen!

Hoi Bloempje,

Toen ik zwanger was van Silvy kreeg ik al met 6 weken een echo omdat ik daarvoor 2 miskramen heb gehad..dus als ik nu zwanger ben krijg ik waarschijnlijk ook eerder een echo.
Wanneer gaan jullie het vertellen aan iedereen.?
Ik hoop ook dat mijn pijnlijke borsten een goed teken en dat ik misschien wel zwanger ben.!
Donderdag laat ik het hier weten als ik de test heb gedaan..zo spannend.
Jullie horen het.!

Liefs

Joehoe!!! Super gefeliciteerd meid. Heerlijk.

Ga er van proberen te genieten. Die eerste 12 weken zij zooooo spannend. En daarna weer lekker baby shoppen, kamertje maken heerlijk!

Nou zeevang, op naar jou positieve test! Spannend hoor! Denk eerlijk gezegd dat het bij mij nog wel ff gaat duren.

Liefs

Terug
Bovenaan