Zwanger zijn na een miskraam

Hallo,

Hier precies het zelfde, afgelopen mei met 7 weken het vruchtje verloren. 2 dagen voor de eerste echo. Ik voelde me de hele week al anders, alsof het niet klopte. En mijn gevoel was juist. 

Had afgelopen dinsdag mijn NOD, en afgelopen vrijdag al positief getest. Ik heb precies het zelfde met naar de wc gaan, ben zo bang om iets aan te treffen. 
Ik durf ook niet blij te zijn, ben veel aan het huilen. Wel zijn mijn symptomen nu anders als de eerste keer. 
Ben nu vooral moe en duizelig. De misselijkheid komt ook geregeld om de hoek kijken. Ik wil zo graag blij zijn, maar ik moet nog iig tot 24 oktober wachten op de eerste echo. De tijd kruipt voorbij! 

Weet precies hoe je je voelt. 

Groetjes, 

M.

Vandaag naar de huisarts geweest ivm duizeligheid en snel buiten adem. Resultaat. Lage bloeddruk. Erg vervelend maar wel fijn om te weten waar het vandaan komt en dat ik dus niet bang hoeft te zijn
Iemand hier ook last van de onderrug en buik ? 

@gebruiker wat vervelend. Kun je geen vertrouwen halen uit dat je het de vorige keer goed aanvoelde dat het niet goed was? Ik probeer me daaraan vast te houden
En probeer te denken. 90% gaat goed. Dat is HEEL VEEL ❤

@euqinimod 

Ik doe mijn best alles wat “off” voelt te herkennen. En tot nu toe voelt het allemaal nog goed. Maar mijn hoofd laat het nog niet echt toe om er vertrouwen in te hebben. Heb zoveel verdriet gehad van de mk, maar ik weet ook dat ik dat moet los laten. 
Eerste echo doet veel wonderen denk ik!! 

Uiteindelijk komt het ook wel goed allemaal! 

Hoi meiden, 
jammer om te zien dat er toch zoveel dit mee moeten maken. Maar welkom om mee te kletsen, ik hoop dat we veel hebben aan elkaar. 
Fijn dat we allemaal een beetje gelijk op lopen. 
Ik herken alles wat jullie zeggen. Vooral het naar de wc gaan. Zo bang om iets aan te treffen. En bij elk beetje afscheiding (sorry hiervoor) schiet de stress omhoog; wat als dit bloed is!!!! 
Ik heb ontzettend last van duizeligheid. Meer dan de vorige keer. Mn borsten zijn wat gespannen maar minder dan de vorige keer. Ben smorgens en soms overdag wat misselijk, dit had ik de vorige keer niet. Lage rugpijn heb ik ook last van. Maar waar ik me nog het meest zorgen om maak is de buikpijn die ik heb. Wat zeurderig gevoel in mn onderbuik, niet echt pijn maar omdat het continu is gaat het wel pijn doen en vervelend worden. En vandaag een 2e dag dat ik een enorm opgeblazen gevoel heb. Kan soms niet eens rechtop staan!! Dit had ik vorige week ook een keer. Beide keren maar 1 dag geweest en dan nergens meer last van. Maar toch eng! 
Ik kan morgen bellen voor een afspraak en ik hoop dat ze iets van mn stress kan wegnemen aan de telefoon.. ?

@xesther. Ik heb echt precies het zelfde. Vandaag naar huisarts geweest voor duizelig. Lage bloeddruk maar had ook ijzer kunnen zijn Dus gewoon dat laten checken komt goed.
Buikpijn en rugpijn heb ik ook. Super kut.  Wss darmen maar toch is het iets dat heel bang maakt he? Pff wat een ellende. Ik hoop dat we elkaar er doorheen kunnen slepen

Hallo!
ik herken het heel erg. In juli heb ik een miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap. Daarna ben ik vrijwel direct weer zwanger geworden en ondertussen ben ik nu 7w6d zwanger.
Ik heb vandaag de eerste echo gehad! Maar de tijd tot aan deze echo waren voor mij echt heel moeilijk. Ergens was ik heel blij en gelukkig dat ik zo snel weer zwanger mocht worden, maar aan de andere kant ook heel onzeker en bang dat het weer mis zou gaan. Ik had sinds eind vorige week ontzettend veel last van misselijkheid en sinds 2 dagen heb ik dat opeens weer niet meer. Erg fijn zou je zeggen, de misselijkheid is weg. Maar ik werd er alleen maar onzeker door; zwangerschapsverschijnsellend die minder worden! Help! Een week voor de miskraam vorige zwangerschap werden de ‘klachten’ die ik had ook minder, door HCg wat minder werd. 
De laatste dagen tot de echo waren dan ook heel spannend. Wat als het hartje niet klopt? Wat als ik alleen een leeg vruchtzakje te zien krijg?
De enige tip die ik kan geven is om hier toch proberen zo min mogelijk aan te denken (en ja ik weet zelf hoe ontzettend moeilijk dit is!). 
Sinds ik vanmorgen de echo heb gezien en een hartje heb zien kloppen ben ik een hoop meer gerust gesteld. Eindelijk begin ik te durven genieten van mijn zwangerschap en alvast na te denken aan straks wanneer de kleine er is.
liefs

Hoi Hannah Laura 
wat super fijn dat je eerste echo er goed uit zag! Geeft iets meer vertrouwen lijkt me. Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten op de eerste afspraak. Slopend lijkt me! Ik zal toch nog even Mn geduld op de proef moeten stellen, ben nog maar 4 weken.....

Terug
Bovenaan