Zwanger zijn na een miskraam

Lieve ladies,

Wat herkenbaar allemaal! Lijkt me leuk om hier met elkaar over te praten, alleen een forum lijkt me een beetje lastig met teruglezen en alle verschillende onderwerpen.

Als je het leuk vindt om aan te sluiten bij een whatsappgroepje, stuur mij dan je telefoonnummer en dan voeg ik je toe.

Heb onderstaand mailadres speciaal hiervoor aangemaakt, dus let niet op de naam:)

MangoBanaan8@outlook.com

Liefs,

[quote quote=10118514]Hoi Hannah Laura wat super fijn dat je eerste echo er goed uit zag! Geeft iets meer vertrouwen lijkt me. Ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten op de eerste afspraak. Slopend lijkt me! Ik zal toch nog even Mn geduld op de proef moeten stellen, ben nog maar 4 weken…..[/quote]
Absoluut gelijk een stuk meer vertrouwen er in. Ik wist vrijwel direct na de bevruchting al dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon en herkende het gevoel natuurlijk van de vorige zwangerschap. Dan na 2 weken eindelijk thuis een test kunnen doen; ja hoor positief! Paar dagen later langs de dokter en ziekenhuis voor de bloedtest etc. Enkel de week daar op had ik bloed in mijn afscheiding. Ik gelijk vol in de stress en paniek natuurlijk... kon de volgende dag naar het ziekenhuis komen voor nog een keer bloed af te laten nemen ter controle van HCg level. Maar na een eerste miskraam was dit natuurlijk ontzettend slopend! Gelukkig was er uiteindelijk niks mis en achteraf was het dus waarschijnlijk innestelingsbloed. 
Al bij al was ik al 3 weken verder sinds ik voor mezelf al wist dat ik zwanger was en nog geen echo of wat dan ook gehad. Deze week werd wel de afspraak gemaakt voor de echo (van vandaag), nóg eens 3 week wachten er bij! Pfffff zo slopend. Dus ja ik weet precies hoe je je voelt. 
Ik hoop voor je dat de tijd toch een beetje snel gaat en als het eenmaal tijd is voor de echo, dat dan alles goed is!

Terug
Bovenaan