Zwanger zonder dat ik mijn cyclus kende

Shit Heb al afgebeld wereldwondertje. 
stephW hoe is dat bij jou gegaan was jij ook al lang niet meer ongesteld geweest? 

Gefeliciteerd! Zoals al gezegd geeft clear blue een indicatie bij mij gaf ie ook aan 2-3 weken en week later 3-4 dus telde er ook 2 weken bij op. Ik moest toen ik dus dacht 6 weken zwanger te zijn naar 't ziekenhuis ivm vermoedelijke buiten baarmoederlijke zwangerschap..... Was nog weinig te zien dus moest met 't ergste rekening houden.... Inmiddels bevallen van een gezonde meid. En bleek ik gewoon 3 weken minder ver te zijn. 

Gefeliciteerd !
Alleen zou ik de gynaecoloog ook niet hebben afgebeld. Deze kan juist even goed kijken of het goed zit of niet, met een inwendige echo kan die dan ook de eierstokken en eventuele andere belangrijke "zaken" bekijken.
Ik heb pcos en hierdoor had ik ook geen cyclus. Ik ben niet "vanzelf" zwanger geraakt en doorverwezen naar de gynaecoloog. 
Toen ik een positieve test had ben ik ook als eerste bij de gynaecoloog geweest , deze afspraak had ik ook nog staan toen. Ik vond het juist een erge geruststelling om ook van haar te horen dat ik echt zwanger was en het op de goede plek zat..

Verder lekker genieten van je zwangerschap!!❤

Gefeliciteerd !
Alleen zou ik de gynaecoloog ook niet hebben afgebeld. Deze kan juist even goed kijken of het goed zit of niet, met een inwendige echo kan die dan ook de eierstokken en eventuele andere belangrijke "zaken" bekijken.
Ik heb pcos en hierdoor had ik ook geen cyclus. Ik ben niet "vanzelf" zwanger geraakt en doorverwezen naar de gynaecoloog. 
Toen ik een positieve test had ben ik ook als eerste bij de gynaecoloog geweest , deze afspraak had ik ook nog staan toen. Ik vond het juist een erge geruststelling om ook van haar te horen dat ik echt zwanger was en het op de goede plek zat..

Verder lekker genieten van je zwangerschap!!❤

Heb helaas al afgebeld JMama. hoop zo dat alles goed gaat! Had met ovulatie testen gekeken of ik wel een eisprong had en zo dus zwanger geraakt! 

Hii Loesjeee, 

Ik snap heel goed dat er veel zeggen om de afspraak bij de gynecoloog te laten staan. Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus en nu voor de tweede keer zwanger. Eerste keer ging helaas mis. 
Daar zijn ze toen met een vroege echo bij de gynecoloog achter gekomen. Of nou ja ze gaven aan het is 50/50. Of je bent nog niet zo ver als dat we denken of het is gestopt met groeien. Die onzekerheid in die weken erna gun ik niemand! 
Als je de echo 3 weken minimaal na een positieve test hebt staan heb je in ieder geval meteen zekerheid! 

Okee jullie maken me wel zenuwachtig zeg! Nouja afwachten wanneer ik bij de verloskundige terecht kan en hopen dat alles goed is!

Terug
Bovenaan