Zwanger zonder dat ik mijn cyclus kende

Okee jullie maken me wel zenuwachtig zeg! Nouja afwachten wanneer ik bij de verloskundige terecht kan en hopen dat alles goed is!

Ik kende mijn cyclus ook niet, ben altijd al onregelmatig geweest. Heb puur getest vanwege symptomen zoals gevoelige tepels en ik voelde me anders dan normaal. 
Clearblue gaf bij de test 3+ weken aan. Mocht 3 weken later voor een echo. De verloskundige dacht dat ik 8 weken zou zijn. Dat bleken er inmiddels 10 te zijn. Inmiddels bevallen van een gezonde dochter zonder enige complicaties.
Gefeliciteerd alvast! 

Hoi Loesje,
Je kan altijd voor de zekerheid nog even naar de gynaecoloog bellen om te vragen of de afspraak toch door moet gaan. Dan kunnen ze je er zo weer tussen zetten wanneer nodig. 
Laat je niet gek maken, wat bij een ander is gebeurt hoeft bij jou niet te gebeuren he? 

Ik was pas net gestopt met de pil dus dacht dat ik aan t ontpillen was toen ik niet ongesteld werd. Voor een wijnavondje met vriendinnen toch maar ff getest en ja, zwanger. Ik zou gewoon de afspraak bij de vk maken. Maar dat is ook maar net waar je je prettig bij voelt!

Ik ben in januari gestopt met de pil. In februari werd ik ongesteld en daarna niet meer. Bleek in juli zwanger te zijn helaas is dit in augustus in een miskraam veranderd, had niks te maken met de cyclus! 
Dus het gebeurd wel vaker haha, nu 12 weken zwanger ?

Ik had precies het zelfde. Gestopt met de pil, twee weken later wat ontrekkingsbloed en dat was het. 2,5 maand later positieve test en nu alweer 28 weken zwanger.
zelf mocht ik al vrij vroeg naar de verloskundige om te kijken hoe ver ik zou kunnen zijn, was toen nog geen 6 weken. Kon dus nog alle kanten op maar hier is het tot nu toe goed gegaan.

succes!  

Terug
Bovenaan