zwanger????

jeetje wat lees ik dat hier vaak zeg!
we zijn toch zeker geen zwangerschapstesten!
als je twijfelt koop dan een test of ga naar de dokter, dan weet je het tenminste.... maar om nu te blijven vragen of je zwanger bent, terwijl niemand dat op een afstand kan zien of naar aanleiding van lezen kan bepalen ,
Geweldig om te lezen als iemand zwanger is en daar trots op is, maar om nu steeds maar te blijven vragen of je zwanger bent... ik erger me kapot.
Sorry als de hele bups hierover valt, maar ik vindt het echt heeeeel irritant
groetjes
 
Het is inderdaad soms te erg voor woorden en dan wat er gevraagd wordt...ik heb dit of dat of zus en zo. Maar het kan in principe alles zijn en in het begin zijn niet alle kwaaltjes bij iedereen hetzelfde. het is een ander verhaal als iemand vraagt ik voel iets trappelen en schoppen in mijn buik zit er iets in?? Want ik heb ook een dikke buik en donkere tepels maar dit zijn soms vragen waar geen touw aan vast te knopen is. Bij ieder krampje vragen ze al of ze zwanger zijn. terwijl dit forum er is om ervaringen uit te delen is en niet voor medisch advies lijkt me
 
Ik ben het met je eens dat je net zo snel een test gaat halen om te bepalen of je zwanger bent, dan heb je in ieder geval zekerheid.

Wat de reactie van Beertje betreft dat het geen forum is voor medisch advies en alleen om ervaringen uit te wisselen, vind ik eerlijk gezegd wat kort door de bocht. ZOals eerder geschreven is dit een forum voor en door iedereen. Je mag er op kwijt wat je wilt (en dat was de laatste tijd niet voor de poes). Ik erger me ook wel eens, maar goed, daar moet je dan maar overheen lezen.

Als je wilt dat er over serieuzere dingen gesproken wordt, zul je toch echt naar je eigen maand moeten gaan. Daar wordt over het algemeen serieus omgegaan met vragen en heb je niet dit soort bovenstaande vragen.

Groetjes.
 
Nou ik vind dat ze het best mogen vragen en ik kan me heel goed voorstellen dat sommigen als het enigsinds kan het geld voor zo'n test willen uitsparen. Niet iedereen bulkt van het geld. Bij mijn derde heb ik geen test gedaan omdat ik opdat moment er gewoonweg ff het geld niet voor had.oke de goedkoopste is 6 euro maar dat zijn ook 6 broden. En als je ff krap zit is 6 euro heel veel. Ik was toen blij dat ik het een en ander herkende.

Bovendien kan ik me voorstellen dat sommigen het eng vinden een test te doen stel dat ie negatief is.
 
Ja hallo...je kan wel vanalles (willen) voelen en dan hier komen vragen of dat op een zwangerschap lijkt...dan wil je toch ook maar één antwoord te horen krijgen??
 
Wat geeft nou echte zekerheid of je zwanger bent of niet?? Dat is toch zeker een test. Natuurlijk staat vragen vrij, maar wat ik me dan afvraag is wat de vragers hiermee opschieten.
Natuurlijk weten de vragers zelf ook wel dat ze zwanger zouden kunnen zijn, anders zouden ze dat niet vragen, maar door hun vraag hier op het forum te zetten krijgen ze ook geen echt antwoord, alleen vaagheden.
 
Terug
Bovenaan