zwanger????

Nou Mirjam ik sluit me ook bij je aan.
Ik vind het kei goed dat het nu eens gezget wordt. En aan reacties toch ook geen gebrek.

En dat van rot maar lekker op van de ene laaste anoniem. Misschien moet jij eens beter lezen iedereen zegt ook je mag vragen wat je wil maar doe eerst een test en kom dan met vragen.

Neem dat van Paulien hoe zou je het vinden als iedereen zegt ja dan ben je zwanger als je dat hebt en iedereen denkt het je doed een test en je gaat er al helemaal van uit en het is niet zo dat is een teleurstelling.

Ik ben het er echt mee eens eerst een test en dan vragen.
Dus Mirjam toppie.

Groetjes van Sanne
 
ik vindt ook wel dat iedereen mag vragen wat ie wil..... als ie dan tenminste zwanger is!
en hoogmoedig al veel kinderen? Dat gaat echt nergens over, zo te lezen zijn er meer mensen die hier over vallen, allemaal hoogmoedig en moeilijk mee om te gaan zeker?
ik maak me absoluut niet druk als iemand vraagt (bijv) of de stofzuigerslang kwaad kan op je buik (al vindt ik het wel grappig dat iemand antwoord dat je in de zak moet kijken, ik zou dit zelf nooit zeggen)
maar die is tenminste zwanger!!!!
en een test kan wel duur zijn je komt er toch niet onderuit. Als je die € 6.00 voor een test niet kan missen moet je kind dan ook bloot door het leven zonder kinderkamer? Kinderen zijn nu eenmaal kostbaar letterlijk en figuurlijk dus geld kost het toch en idd de dokter test gratis en als die het niet eens wil doen, zal hij daar wel een reden voor hebben of niet?
groetjes marjan

 
Waar maken jullie je nou druk om zeg..
Iemand mag toch vragen wat zij wilt.. Ook of zij zwanger is ! Wie bepaalt hier eigenlijk wie wat mag vragen
Jullie toch zeker niet !
De vraag wordt niet voor niets zoveel gesteld. Het is ook een spannend moment dat weten jullie zelf toch ook. Pfffffff wat zitten hier een hoop zeikerds op het forum.
Gefrusteerd zeker.
 
Applaus voor Marjan! Dat geneuzel over "zou ik zwanger zijn"? Echt tijdverspilling, want niemand kan dat weten. Je kunt net zo goed vragen "regent het volgend jaar op 3 april"? Eindeloos.....

En inderdaad als je geen geld hebt voor een test, hoe moet het dan met kind?!?!?!
 
het is toch wel opvallend dat anderen anoniem reageren en vinden dat ik hier weg moet. dus iemand die volgens de beginpagina (staat voor ZWANGEREN) hier niet hoort mag blijven maar ik mag mijn mening niet geven? lekker tolerant zijn JULLIE dan. als je nog niet zwanger bent hoor je op het zwanger worden forum of bij de dokter of apotheek voor een test, wij kunnen hier toch niets voor je doen!, of kunnen julie anoniemen dan allemaal wel op afstand zien of iemend zwanger is? Dat zou schelen bij verkoop van testen......
 
Ik denk dat als je de berichten goed leest!!!!!dat de meeste ben ik zwanger????vragen van mensen komt die nog niet over tijd zijn en dus ook nog geen test kunnen doen maar al wel kwaaltjes hebben.Dan is het toch normaal dat deze mensen alvast op de hoogte gesteld willen worden over hun kwaaltjes omdat ze gewoon zenuwachtig zijn over hun kwaaltjes!Nou en!?Ik denk dat als jij wel een zwangerschaps test zou zijn dat je altijd een negatieve uitslag geeft!!Je maakt je wel erg druk om niks!misschien ben je zelf wel zwanger en is dat 1 van jou kwaaltjes hahahaha succes er mee.
 
P.S aan alle misschien zwangeren mensen:stel gewoon je vraag die je wil vragen en laat je niet weer houden door zo'n muts die waarschijnlijk niks beter te doen heeft dan verveeld dit forum te lezen!En natuurlijk als je een test kan doen dan zal ik dat ook zeker aan raden om je onzekerheden te bevestigen,maar helaas is om welke reden dan ook niet iedereen in deze gelegen heid!Dus lekker vragen blijfen stellen hoor er zijn genoeg mensen die ze gewoon serieus nemen!!!veel succes met jullie onzekerheden en ik hoop dat jullie hier snel duidelijk heid krijgen!Groetjes van brennie
 
Terug
Bovenaan