zwanger????

sorry Marjan, dat jij zo'n perfekt mens bent en niet zo dom bent als de rest! (TENMINSTE DAT DENK JE) Hoogmoedig kom je op me over, en 't kan ook op een andere toon gezegt worden. Jij zult vast niet 1 van de makkelijkste mensen zijn om mee om te gaan!!!
Ik vind dat je hier op dit forum alles mag vragen!
 
je heb groot gelijk , je kunt op zoveel plaatsen een test kopen en je kunt gewoon naar de dokter gaan , hij heeft toch zijn beroepsgeheim voor als je het met niemand wilt delen.

en wat maakt die paar euro nu uit als je wilt weten of je zwanger bent of niet.
en dit forum is niet om voor doktertje te spelen , het is om met ZWANGERE onder elkaar lekker te kunnen kletsen en ideeen te kunnen uitwisselen.
Daar word ik veel wijzer van dan die kinderachtige vragen daar kun je sávonds bij TMF dokter love terecht en niet hier
 
Jeetje wat zielig zeg!
Dit forum is er voor iedereen hoor!
Als je geen zin hebt in die 'domme vragen' lees ze dan gewoon niet!!
Iedereen gaat anders om met een mogelijke zwangerschap en niet iedereen is even zeker. En ook al kan niemand hier van een afstand vertellen of iemand wel of niet zwanger is, het kan gewoon al heel fijn zijn om te lezen dat anderen misschien hetzelfde hebben. Herkenning noemen ze dat....
Dus laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde, je hoeft toch geen reactie te geven als je dat niet wilt.

En laatste anoniem, 'wat maakt die paar euro nou uit...' voor sommige mensen heel veel en niet iedereen weet dat je bij de dokter gratis een test kan doen (en niet elke dokter doet dat gelijk).
 
Bravo (laatste) anoniem,

helemaal me eens, mag ik nog even toevoegen dat iedereen wel eens onzeker is en dat het dus niet eens zo zeer gaat om de vraag of je nou echt zwanger bent of niet maar dat het uitspreken van je onzekerheden heel verlichtend kan zijn.

En als je het kunt delen met anderen is dat soms best fijn!

wat maakt dat nou uit, gewoon alles blijven uitspreken hoor, geen censuur aub.
 
Nou ik vind dat mirjam gelijk heeft.
Tuurlijk mag je alles vragen. Maar doe gewoon een test. Je kan wel zeggen ik heb dit of dat zijn dat voor tekens van een zwangerschap. Mensen reageren en zeggen ja dat kan of ja dat is zo en dan doe je een test en dan is het niet zo bevoorbeeld. Dus ga inderdaad een test doen of na de huisarts dan weet je het zeker. We kunnen niet via de form zien of iemand wel of niet zwanger is.

En dan de bij als je mirjam de les wil lezen want somige reacties zijn echt te kinderlijk voor woorden doe het dan niet anoniem maar durf dan ook je naam te zeggen sta je mannetje dan en doe niet achterbaks.
Denk gewoon een beetje na dan weet je zelf ook wel dat je beter na de dokter kan gaan of een test kan halen want hier vin je echt het antwoord niet.

Groetjes Paulien
 
Ik ben het helemaal met Mirjam eens; ik irriteer me ook gruwelijk aan dat soort vragen zoals: ik heb jeuk aan mijn linkertepel, zou ik zwanger kunnen zijn???
Pffff, doe een test inderdaad, hoe kun je daar nou een antwoord op geven!!!!
 
Terug
Bovenaan