Zwanger!

Hey Wijffie,

Ik heb het forum gecheckt !!!
Gefeliciteerd !!!
Wat een goed nieuws.
Hihi ook al wilde jullie wachten !?!??!
Echt super gaaf nieuws.
Hou je me op de hoogte...?

Ow ja ik heb de VK gelijk gebeld de volgende dag.
En 4 weken later had ik een afspraak.
Maar als jij meld dat je de vorige keer een MK heb gehad mag je misschien eerder voor een echo
Dat mocht ik toen met Kyano ook

Hey meid fijn weekend !!!
KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

quote: janneke1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 18:18:54'));

hee maris!!!

super joh, gefeliciteerd!!! en wat snel al weer he!
dat het nu maar goed mag gaan!
de vk moeten we hier in vlaardingen al snel bellen met 7 wkn eerste afspraak!

groetjes janneke

Hoi janneke,

is dat de verloskundige bij het weeshuisplein of de weeshuisstraat ofzo? Ik heb daar gelopen toen ik zwanger was van de oudste. Bij ene mevr. Berendrecht. Die kwam vlak na mijn bevalling de verloskamer binnen en deed ook thuis de nacontroles.

Groetjes van marloes

quote: janneke1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 18:18:54'));

hee maris!!!

super joh, gefeliciteerd!!! en wat snel al weer he!
dat het nu maar goed mag gaan!
de vk moeten we hier in vlaardingen al snel bellen met 7 wkn eerste afspraak!

groetjes janneke

Hoi janneke,

is dat de verloskundige bij het weeshuisplein of de weeshuisstraat ofzo? Ik heb daar gelopen toen ik zwanger was van de oudste. Bij ene mevr. Berendrecht. Die kwam vlak na mijn bevalling de verloskamer binnen en deed ook thuis de nacontroles.

Groetjes van marloes

Hoi Janneke en Jolanda,

Ik ga meteen dinsdag bellen! Ik vind het wel erg spannend hoor..... Ik merk nu dat die miskraam toch meer met me doet dan toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ik denk dat ik nu pas kan genieten als ik het hartje heb zien kloppen.

Dikke kus Maris

ps Uiteraard hou ik jullie op de hoogte

hoi maris,

kan me voorstellen dat je je nu nog n beetje onzeker voelt. je zit zeker voordurend op de wc?
hoe vindt je t verder?heb je t  al een beetje laten bezinken want zoals ik eerder las was het niet helemaal de bedoeling toch?

en marloes woon je ook in vld? de vk zit inderdaad op t weeshuisplein, berendrecht heeft bij mijn 2 zwangerschappen wel wat controles gedaan, gelukkig niet de bevalling, ik vond haar altijd een beetje eng, nu is ze met pensioen.
waar woon(de) jullie?

groetjes janneke

Hoi Janneke,

ik heb in de westwijk gewoond. Nu wonen we in Drenthe. Ik vond Berendrecht van te voren een beetje eng overkomen maar ze was wel heel kundig. Met de hielprik, die ze deed, heeft de oudste niet gehuild maar lekker verder geslapen. Ze is het type van geen gemeut maar gewoon gaan. Waar woon jij? Misschien ken ik je wel van vroeger. Toen had ik een Janneke in de klas in het eerste jaar van de SPW.

Groetjes van Marloes

Hoi Janneke,

We zijn er erg blij mee en we zijn er nu al wel aan gewend, dat gaat erg snel.
Ik moest er vannacht voor Feline uit en ik ben zelf ook 2 keer wezen plassen, dat had ik bij Feline ook de eerste maanden.

X Maris

Hey Mariska, gefeliciteerd meid!!!
Echt supergaaf voor jullie!!!
Ik ben zelfs een beetje jaloers op jou
Ik hoop voor jullie dat het deze  x wel goed gaat!!
Geniet er maar van meid!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan