Zwanger!

Hoi Mariska  hartelijk gefeliciteerd.  ik ben ook 6 weken zwanger van mijn tweede. Mijn dochtertje fenna is 26 juli 2007 geboren. Ik heb pas 14 feb mijn eerste echo, ik kon niet eerder bij mijn gyn terecht. aangezien fenna met de keizersnede geboren is moet ik naar het ziekenhuis. Wanneer ben je uitgerekend? Ik  5 september.

Liefs Nancy

En heb je al een datum?
Spannend hoor
Ik mag donderdag weer naar de VK
Hopelijk horen we dan een hartje
Ben vandaag 11 weken zwanger dus bijna voor bij de 12 weken !!!
Spannend!!!

Dikke knuf
Jolanda

Hoi Nancy,

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, maar ik mag wel onder controle bij de VK. En op het einde zou ik dan bij de Gyn wat groeiecho's moeten doen.
Als het kindje te groot is moet ik een keizersnee en als het twijfelachtig is moet ik het eerst zelf proberen en dan misschien alsnog een keizersnee. Ik hoop dat het een klein kindje wordt....

Ik moet 31 januari voor de eerste echo!

groetjes Mariska

Hoi Jolanda,

Ik mag 31 januari naar de Vk. Ben dan zo'n 8 weken. Jeetje al 11 weken, schiet lekker op!! Als het goed is ben ik zo rond de 6 september uitgerekend.
Aangezien ik 1 december een miskraam heb gehad en mijn cyclus nregelmatig is moet ik wel echt de echo afwachten voor ik het zeker weet.

Veel plezier met hartje luisteren!!

X Maris

Hoi Maris,

Petje af hoor dat je alweer zo snel een zwangerschap wilt. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. En ja. Een miskraam ging bij  mij ook niet in de kouwe kleren zitten. Wel fijn dat je gelijk weer zwanger bent.
Nu weer wachten wachten wachten.   Succes ermee!
Groetjes Lynn

Hoi Lynn,

Het was niet de bedoeling eigenlijk, maar we willen sowieso graag een tweede kindje, dus nu zijn we wel heel blij!
Op 31 januari mag ik voor de echo, dus nog 2 weken spannend!

groetjes Mariska

Een hele spannende tijd voor jullie dus!!
Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan meid!!
Zal aan jullie denken hoor!!

Liefs Debby.

Hoi Maris

Spannend allemaal of niet? Ik duim voor jullie.
Ik ben best een klein beetje jaloers.
Voor je het weet is het eind januari en dan zien jullie misschien wel een mooi kloppend hartje. Hou je taai!!!
Groetjes Naomi

Terug
Bovenaan