ZWANGER?!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi...

We hebben nu één keer onveilig sex gehad, dit zo'n 5 a 8 dagen na de menstruatie, ben intussen alweer twee keer ongesteld geweest. Ben in December bevallen van een keizersnede. Heel raar, maar ik heb weer een sterk voorgevoel dat het weer raak is. Ik sweet me kapot de hele dag, en met het verschonen van mijn zoon, of bij het wassen, word ik echt beroerd... niet echt misselijk, maar zwaar in m'n hoofd en ontzettend moe ineens! En als ik op de wc zit veel slijm verlies. O nee he... zou het alweer raak zijn?Of zou ik vlak na de bevalling te gek gedaan hebben, en dat ik nu een opdonder krijg,  de klachten die ik toen had moeten hebben, nu  ineens krijg.

Help!

Liefs een mama die een beetje van slag is.

er zit maar een ding op: testen!
dan weet je zeker waar je aan toe bent.
overigens zou ik het geweldig vinden om weer zwanger te zijn, maar ik weet niet of dat ook voor jou geldt... succes in ieder geval!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Hoi...!

Nou opzich is het natuurlijk fantastich... maar ik vind het zo akelig om op mijn werk te zeggen... uhhh ik ben weer zwanger, is dat raar zo snel? Zouden ze dan raar tegen mij aan kijken? Van de andere kant... er werken veel jonge moeders bij ons... en die hebben de kids ook allemaal vlak achter elkaar gekregen.

Ik voel ook aldoor steekjes nu, onder in mijn buik, en ook bij het opstaan weet je wel. Lijkt toch wel op het begin van een zwangerschap.

hihihi...

ook ik zou het geweldig vinden om weer zwanger te zijn, maar helaas "mag" ik niet.....
Enne, na de oudste was ik ook direct weer zwanger, en dat was geweldig!! Maar eh, laat je maar gauw testen, dan heb je zekerheid!!
Ben benieuwd!

Liefs Hilma

Ik ben december ook met keizersnede bevallen. Mij is verboden om binnen het half jaar zwanger te raken. Dit ivm het makkelijk scheuren van de baarmoeder zo kort na een operatie.Moch dat gebeuren dan is de ramp niet te overzien.

Ja ik vind het zelf ook wel eng hoor. Ach het is eigenlijk ook mijn eigen schuld, ik wil namelijk niet aan de pil. We weten zowiezo zeker dat we snel weer voor de tweede gaan, maar van de pil kom je zoveel aan... en er moeten nog wat kilo's af eigenlijk.

Maar die verhalen zijn heel verschillend trouwens, over wanneer weer zwanger raken na een keizersnede. Er zijn ook artsen die zeggen dat je gelijk wel weer zwanger mag worden. Per arts verschillend dus. Nouja, zelf denk ik aldoor. Je baby is in het begin nog zo klein, en in tussentijd kan de keizersnee herstellen. Ja dat denk ik hoor. Ik las laatst in een blad dat er bij 1 op de 1000 bevallingen, na een keizersnede wel een baarmoeder scheurt. Ja wel eng verhaal, maar ALS het zo is, dan ga ik er vanuit dat het niet gebeurd hoor. Ik ben er niet zo bang voor.

Stel dat ik nu niet zwanger ben, kan iemand mij dan vertellen of het ook heel pijnlijk is om een spiraaltje in te laten brengen? Ik hoor altijd de engste verhalen. Of zou het wel meevallen. Want als ik heel eerlijk ben, is nu alweer zwanger zijn wel een beetje te vroeg... ik denk dat mijn lichaam er ook nog niet klaar voor is, ben eigenlijk nog aan het ontzwangeren he. Maar goed, is het zo, dan is het zo, en dan is het ook goed.

Groetjes!

hallo

ik ben in november ook bevallen met een keizersneden. Zo 3 weken geleden heb ik spiraaltje laaten zetten. Het duurt zo 5 min.

Uur voor dat ze de spiraaltje plaatsen moest ik paracetamol neemen tegen de pijn.. Eerst gaan ze met zo ijzer ding "eindebek " heet dat denk ik naar binnen,  daar na gaan ze je baarmoeder opmeeten daar bij voel je zo "prik- raar"  gevoel en daar na plaatsen ze de spiraalje daar bij voel je weer zo "prik" , dan knippen ze de draatjes af en klaar. Over 6 weken naar plaatsen moet ik op control, dan gaan ze echo maken om te kijken of de spiraaltje goed zit.  

Plaatsen vond ik niet echt pijnlijk, ik had alleen zo raar gevoel daar na gehad, zo als ik de spiraltje voel zitten, maar dat gevoel was andere dag over. Nu voel ik er niks van en mijn partenr ook niet. Ik vond het wel eng seks naar de plaatsen hebben.

Groetjes boontje

Ik ben in september bevallen dmv een keizersnede en ook mij is door de gynacoloog op het hart gedrukt dat ik de eerste zes maanden niet zwanger mag worden. Maar als het dan toch gebeurd dan moeten ze het denk ik maar gewoon extra in de gaten houden. Wij willen er overigens maar 1 dus voor ons gaat het toch niet op. Ik ben nu ondertussen wel erg benieuwd of je nu echt zwanger bent.

Terug
Bovenaan