ZWANGER?!!!!

Ja, je goed laten voorlichten is denk ik wel het beste voor jezelf en je kindje!
Het is ook wel spannend... weer een zwangerschap en nog 2 maandjes en je zit alweer in de safe zone!
'k Snap het wel hoor, kort na d egeboorte van onze dochter moest ik even niets van een 2e weten en nu na bijna 5 maanden gaat het dan toch al weer kriebelen!!!
Succes!

Ik ben in september bevallen met een ks en mij is zelfs aangeraden minstens 1 jaar te wachten met zwanger worden!
Als je geen pil wilt nemen, maar nog niet zwanger wilt worden, dan zijn er toch nog andere opties? Een spiraaltje laten zetten, terwijl je al redelijk snel voor een 2e wilt gaan, lijkt mij niet handig.....dan maar een tijdje "klooien" met condooms??

Hahahah.. ja nou inderdaad... een geklooi met condooms!!!

Dat bevalt me echt totaal niet hoor. Nou we zien het wel hoor. En dan begin ik er simpelweg ook niet aan. En een spiraaltje, dat lijkt me ook helemaal niks. Al die enge verhalen, nee hoor, dat zie ik echt niet zitten. Het makkelijkste zou gewoon zijn, weer aan de pil. Als ik er niet zo depri van werd, dan zou ik gewoon weer aan de pil gegaan zijn. Ik heb al wel een "andere" pil in huis liggen. Dit is de minst "zware" pil, die er is. Maar ik durf het op de een of andere manier niet. Ik voel me altijd heeeel snel onzeker! En ik ben bang, dat wanneer ik weer aan de pil ga, het alleen maar erger word.

Dus een jaar niet zwanger raken!!!!!!! Goh.. wat is dat dan verschillend per gyn! Mijn gyn heeft er helemaal niets over gezegd. Nougoed, we zien het allemaal wel. We genieten enorm van onze zoon, en we zien wel hoe het loopt.

Liefs Supermams

Je trekt je wel wat aan van de 'enge" verhalen over een spriaal en niet over de risico's bij zwangerschap na een keizersnede.

quote: EJ1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 14:49:50'));

Je trekt je wel wat aan van de 'enge" verhalen over een spriaal en niet over de risico's bij zwangerschap na een keizersnede.

Hoiiiii...

Ja dat klopt... ik zie dat echt niet zitten zo'n spiraaltje, maar een tweede zwangerschap absoluut wel. Alleen is mijn vraag, of het al wel verantwoord is!

Liefs supermams

Vraag het je HuisArts of Gyn. deze kunnen het je met zekerheid vertellen!

Tuurlijk nog een kindje is fijn maar genieten van deze is ook niks mis mee.. Denk gewoon goed aan je eigen lichaam..
Ze zeggen niks voor niks dat je 9 Maanden moet ontzwangeren en met een keizersnee heb je een extra wond erbij..

Terug
Bovenaan