zwanger???

A

Anoniem

Guest
Op dag 14 mijn cyclus hebben we 'geklust".Sindsdien heb ik het gevoel dat er het e.e.a. in mijn buik aan de gang is.Ik heb dit nooit eerder gehad.Hebben jullie hier ervaring mee?

groetjes

Op dag 14 ongeveer heb je je eisprong en die kun je ook voelen in je buik.

Klopt.Mijn eisprong voel ik normaal gesproken ook.Maar heb er nu al 5 dgn last van.Het gevoel is bijna continu.Een beetje zeurend alsof je ongesteld bent.

dat had ik vorige maand ook....ik heb daar 2 weken voor mijn nod al last van gehad...maar helaas werd ik gewoon ongesteld. Heb het nu sinds een aantal dagen weer en 1 sep is mijn nod pas.

Ik heb geen idee waar dat mee te maken kan hebben, maar ben wel blij niet de enige te zijn met deze vage klacht ;)

ik had ook zo'n zeurend gevoel alsof ik ongesteld moest word, zelfs nare steken, maar heb net getest en er was een heel licht streepje te zien.....
zou dit betekenen wat ik denk dat het betekent?

Ohhhh IIoon....een streep is een streep hoor !! Ik denk dus dat ik je mag feliciteren !!

Voor de zekerheid morgen ochtend nog eens testen meet een clear bleu digital anders...dan weet je gelijk hoelang je zwanger bent.

Er kan geen streep komen als je geen zwangerschaps hormoon in je lijf hebt :)

Super voor je !! Laat het even weten als je nog eens getest hebt !! Al lijkt het me sterk dat je niet zwanger bent hoor.

Hallo Valesca,
Mijn volgende menstruatie zou 5 sept moeten zijn.Ik hoop natuurlijk dat deze uitblijft.Raar hoe een vrouwenlichaam kan werken.Hoe lang ben jij al bezig?

Ik zit nu in ronde 5, maar de laatste 3 maanden een wat onregelmatige cyclus. Voorheen altijd precies 28 dagen, en opeens was ik 5 dagen overtijd met de klachten van een zwangerschap...helaas ongesteld geworden en sinds dien heb ik een cyclus van ongeveer 24 dagen. Dus zoals je al zeg....een vrouwenlichaam kan heel raar werken haha.

Ik ben erg benieuwd deze maand voor ons meis...we gaan aardig gelijk op qua NOD dag, dus ik hoop dat wij alle 2 goed nieuws zullen hebben deze maand :)

Terug
Bovenaan